کد خبر: ۹۵۰۳۴
تاریخ انتشار : ۲۷ بهمن ۱۳۸۸ - ۱۶:۲۱

مخالفت با حضور آیت الله هاشمی در تلویزیون

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب-سرویس سیاسی: بنا بر اعلام یک سایت خبری،مسئولان رسانه ملی با حضور آیت الله هاشمی رفسنجانی در تلویزیون مخالفت کرده اند؛در همین زمینه سایت فردا از مخالفت مسوولان صدا وسیما با حضور هاشمی رفسنجانی در تلویزیون خبر داد .

ویژه برنامه های مناسبتی صدا و سیما بخصوص برنامه های« دیروز، امروز، فردا» و «سیاست ایرانی» که وعده برنامه هایی چالشی را به مخاطبان داده بودند، هیچ کدام در حد انتظار ظاهر نشده و انتقاداتی را به همراه داشته است.

این در حالی است که پیش از این و قبل از دهه فجر اعلام شده بود که میهمانانی با گرایش های مختلف در هر دو برنامه مذکور حاضر خواهند شد. این وعده نه تنها عملی نشد بلکه عمده میهمانان حاضر در این دو برنامه از چهره های شناخته شده نزدیک به یک طیف خاص از جریان اصول گرا بوده اند.

در ادامه این گزارش آمده است : خبرگزاری مهر در تاریخ ۷ بهمن خبر داده بود؛ «برنامه جدیدی با هدف پخش مناظره های چالشی تلویزیونی و با عنوان “سیاست ایرانی” در شبهای دهه مبارک فجر به روی آنتن تلویزیون می رود. این برنامه از سوی گروه اجتماعی شبکه چهار سیما تهیه شده و سعید ابوطالب مجری گری و نیز اداره مباحث کارشناسی برنامه را بر عهده خواهد داشت.

با این حال به دلایل نامعلومی سعید ابوطالب در برنامه مذکور دیده نشد و در حالی که از قرار معلوم، پیش از این با محسن رضایی و حتی هاشمی رفسنجانی هم برای حضور در صداوسیما گفتگو شده و آنها نیز با شرکت در چنین برنامه هایی اعلام آمادگی کرده بودند، آنها نیز در برنامه مذکور نیامدند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین