کد خبر: ۹۵۱۵۸
تاریخ انتشار : ۰۱ اسفند ۱۳۸۸ - ۱۵:۱۴
در پی گزارش ایسنا از تغییر نام خلیج فارس توسط یک شرکت هوایی داخلی؛

وقتی رنگ پرچم عوض می‏شود، نام خلیج فارس هم تغییر می‏کند

آفتاب‌‌نیوز :

آفتاب: وقتی رنگ پرچم کشور در مراسم رسمی شخص دوم کشور تغییر می‏کند نباید انتظار داشت که نام خلیج فارس هم توسط یک شرکت هواپیمایی داخلی به نامی مجعول و بی اساس تغییر نیابد. به گزارش ایسنا، يك شركت هواپيمايی ايرانی در نقشه‌ راه خود كه در مونيتورهای مقابل مسافران نشان داده شد، از واژه مجعولی به جای نام خلیج فارس استفاده كرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجويان ايران، پرواز شماره 7081 كيش‌اير كه شب گذشته تهران را به قصد جزيره‌ي كيش با دو ساعت تأخير به‌دليل بارندگي بسيار و شرايط نامساعد جوي ترك كرد، در لحظاتي كه براي فرود آماده مي‌شد، نقشه‌ي راه و مسير حركت هواپيما در مانيتورهاي مقابل مسافران براي دقايقي نشان داده شد.

در اين نقشه كه به زبان انگليسي بود، از واژه‌ي مجعول درياي ع ر ب ي استفاده شده بود. اين مسأله با واكنش برخي خبرنگاران حاضر در اين پرواز مواجه شد كه از مهمان‌دار خواستند در اين‌باره توضيح دهد. در همين حال، مأمور امنيتي اين پرواز وابسته به دولت يونان با اين خبرنگاران برخورد كرد و از آن‌ها خواست خود و رسانه‌شان را معرفي كنند. خبرنگاران نيز به رفتار تند اين مأمور امنيتي معترض شدند و تأكيد كردند كه وقوع چنين مسأله‌اي در يك پرواز ايراني عجيب است.

گفته مي‌شود، كادر پرواز اين هواپيماي وابسته به يك شركت ايراني را گروهي يوناني تشكيل مي‌دادند.

در اين زمينه رضا جعفرزاده ـ سخنگوي هواپيمايي كشوري ـ با تاكيد براين‌كه موضوع را بررسي مي‌كنيم، گفت: طبق اطلاعات اوليه اين موضوع بسيار اتفاقي بوده و هواپيما تازه به ناوگان هوايي شركت هواپيمايي كيش‌اير ملحق شده است و برنامه مونيتور آن در حال چك بوده است.

همچنين رضا نخجواني ـ رييس سازمان هواپيمايي كشوري ـ نيز گفت: در اين باره اطلاعي ندارم و موضوع را بررسي خواهم كرد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۰
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۸:۴۶ - ۱۳۸۸/۱۲/۰۲
0
0
راست افراطي براي غبارآلود كردن فضا و روي ميز قرار نگرفتن مسائلي چون كهريزك ، حمله به كوي دانشگاه ، تقلب و جانبداري در انتخابات، استفاده از تخريب هاشمي براي آوردن راي ، نا كارآمدي اقتصادي دولت ، از بين رفتن فرصت ها در عسلويه ، عقب ماندگي صنعت نفت و گاز ، بحران پروژ ههاي ناتمام ، تنگ امدن قافيه در بودجه ، پايين بودن مفرط سطح دانش و تجربه مديران اجرايي با جريان سازي و گل آلود كردن آب و تنش زايي در سطح بين المللي در صدد قبضه قدرت با ايجاد جنگ رواني و احتمالا جنگ واقعي است
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین