کد خبر: ۹۵۱۹۰
تاریخ انتشار : ۰۲ اسفند ۱۳۸۸ - ۱۱:۴۱
وزير ارشاد:

همه مديران را زير نظر داريم

در اختتاميه جشنواره شعر فجر اظهار شد
آفتاب‌‌نیوز : آفتاب:به گزارش جام جمْ وزير فرهنگ و ارشاد اسلامي عصر شنبه در حاشيه مراسم اختتاميه جشنواره شعر فجر در جمع خبرنگاران از حمايت هاي جديد وزارتخانه متبوعش از فعاليت ها در حوزه شعر خبر داد و گفت: انشاءالله اعتبارات بيشتري به بحث شعر اختصاص پيدا کند و جلسات منظمي با حضور شاعران پيشکسوت و جوانترها برگزار شود.
آماده‌سازي مکان با صفا براي شاعران

وي افزود: ما در حال آماده‌سازي يک جاي باصفا هستيم تا در آنجا ذوق شعري شاعران هم بيشتر گل بکند. در ابتداي سال آينده هم همايش شاعران ايران و جهان را برگزار خواهيم کرد و اين قبيل جشنواره‌ها و همايشها فرصتي است که استعدادهاي به ويژه جوانان بروز و ظهور پيدا کند.

وزير ارشاد که در مراسم اختتاميه جشنواره شعر فجر خبر از تاسيس يک انجمن شعر به نام «امين» داده بود در اين باره نيز گفت: انشاء‌الله اين انجمن با همت خود شاعران شکل بگيرد و اميدواريم با راه‌اندازي آن جلسات شعري پررونق‌تر از قبل برگزار شود.

حسيني درباره علت دير آغاز شدن جشنواره شعر فجر نيز افزود: اين جشنواره نمي‌بايست از جشنواره‌هاي ديگر عقب باشد ولي حتي اگر از حالا هم همت کنيم مي‌توانيم جبران کنيم.

وي در پاسخ به اخباري پيرامون برکناري مهدي مصطفوي از رياست سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامي هم گفت: فعلاً بحثي در اين خصوص مطرح نيست و در حال حاضر سمينار رايزنان فرهنگي را پيش رو داريم و بعداً اگر بحثي باشد سر فرصت مطرح مي‌کنيم. همه مديران در معرض ارزيابي هستند و اينطور نيست که کسي براي هميشه تضمين شده باشد.

احتمال برپايي بخشي از نمايشگاه کتاب در زير چادر

حسيني درباره نمايشگاه کتاب تهران در سال آينده نيز گفت: مصلي تا زمان برگزاري نمايشگاه کتاب در اختيار قرار مي‌گيرد و ما براي نمايشگاه مشکلي نداريم. اگر هم رواقهايي که لازم است آماده نشود انشاءالله چادرهاي بزرگي را نصب مي‌کنيم و بعضي از غرفه‌ها در آنجا برپا مي‌شود.

وي در پاسخ به اين پرسش که «آيا ما بايد نمايشگاه سال آتي را هم در چادر مشاهده کنيم؟» گفت: آن بخش از نمايشگاه که در شبستان است مشکلي ندارد و در يکي از رواق ها که مساحت فضاي نسبتاً قابل توجهي را هم دربرمي‌گيرد عمليات عمراني در حال انجام است و ممکن است آماده نشود.

با اين حال فضاي باز زيادي در اختيار داريم و در آن رواق مورد نظر هم چادرهاي درست و حسابي و نه ترمه‌هاي کوچکي که شما (خبرنگاران) در نظر داريد برپا مي‌شود.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین