کد خبر: ۹۵۲۵۵
تاریخ انتشار : ۰۳ اسفند ۱۳۸۸ - ۱۷:۴۷
پس از 6 سال از سوی تأمین اجتماعی

پتروشیمی همدان پلمپ شد

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: درب شرکت پتروشیمی هگمتانه پس از 6 سال با 85 درصد پیشرفت فیزیکی در ساخت، توسط سازمان تامین اجتماعی همدان پلمپ شد.

عملیات اجرایی شرکت پتروشیمی هگمتانه که در سال 82 براساس مصوبه هیات دولت و با حمایت بخش خصوصی و دولتی آغاز شد و قرار بود اواخر سال جاری به بهره‌برداری برسد، متوقف شد و در این شرکت پس از 6 سال با 85 درصد پیشرفت فیزیکی در ساخت، توسط سازمان تامین اجتماعی همدان پلمپ شد.

مدیر سایت شرکت پتروشیمی هگمتانه علت پلمپ درب این شرکت از سوی تامین اجتماعی را عدم پرداخت به موقع بیمه پرسنل این شرکت عنوان کرد. 

امین نیکوسخن با بیان این که بدهی شرکت پتروشیمی هگمتانه به سازمان تامین اجتماعی 40 میلیون تومان است، گفت: اعتبارات و وام‌های این شرکت به جای پرداخت بیمه پرسنل به تامین اجتماعی در جای دیگری هزینه شده است.

وی مشخص نبودن اعضای هیات مدیره شرکت پتروشیمی هگمتانه را منشأ بسیاری از مشکلات فعلی دانست و افزود: مدیرعامل سابق این شرکت پس از یکسال برکناری از این سمت خود را همچنان به عنوان مدیرعامل معرفی می‌کند. 

نیکوسخن تصریح کرد: پرسنل این شرکت از مهرماه سالجاری تاکنون حقوق خود را دریافت نکرده‌اند و به امید بهره‌برداری از پتروشیمی هگمتانه مشکلات فراوانی را تحمل کرده‌اند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۰۱ - ۱۳۸۸/۱۲/۰۴
0
1
آنوقت مي گن چرا همدان صنعتي نميشه مديران كوته نظر را خدا از مملكت ما نگيرد!
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین