پایگاه خبری آفتاب
۰۴ /تير /۱۴۰۵
Thursday 25 June 2026
کد خبر:۹۵۲۹۳۲
۱۱:۴۲
۱۴۰۳/۰۹/۱۰

افت فشار آب در بندرعباس

افت فشار آب در بندرعباس
اداره آب و فاضلاب هرمزگان از افت فشار در آب شرب بندرعباس و تلاش برای رفع این مشکل خبر داد.
۱۱:۴۲
۱۴۰۳/۰۹/۱۰
به گزارش آفتاب نیوز،

در اطلاعیه شرکت آب و فاضلاب هرمزگان آمده است؛ به اطلاع مشترکین محترم شهر بندرعباس می‌رساند: به علت تداوم خشکسالی و کاهش چشمگیر ذخیره آب پشت سد‌هایی که تأمین کننده بخشی از آب شهر بندرعباس می‌باشد، با کاهش چشمگیر حجم آب مواجه شده است که به تبع آن، شهر بندرعباس نیز با افت فشار آب مواجه شده است.

با توجه به این وضعیت، شرکت آب و فاضلاب هرمزگان با هماهنگی و همکاری شرکت آب منطقه‌ای، در تلاش است تا با وارد نمودن منابع آبی جایگزین، این کمبود را در کوتاه‌ترین زمان ممکن جبران نماید؛ لذا ضمن قدردانی از صبوری مردم عزیز بندرعباس، از مشترکین محترم تقاضا می‌شود در این مدت، ضمن مدیریت مدیریت مصرف خود، استفاده بهینه آب شرب را در دستور کار خود قرار دهند.

گزارش خطا
برچسب‌ها:
بندرعباس بحران آب
ارسال پیام
captcha