کد خبر: ۹۵۳۰۵
تاریخ انتشار : ۰۴ اسفند ۱۳۸۸ - ۱۵:۴۱
دبیر کل فراکسیون اقتدار ملی مجلس، در گفت و گو با آفتاب؛

با دستگیری ریگی، پروژه القای ناامنی و عدم اعتماد در کشور شکست خورد

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: مهدی سنایی در گفتگو با خبرنگار آفتاب دستگیری عبدالمالك ریگی سركرده گروهك تروریستی جندالله را از ابعاد مختلف حائز اهمیت خواند و گفت: این دستگیری نشانه اقتدار نظام جمهوری اسلامی و تصمیم نظام برای برقراری امنیت در كشور است. 

وی افزود: این اتفاق نشان می دهد علی رغم تهدیدات و فشارها دست اندركاران و تصمیم گیرندگان نظام عزم جدی برای برقراری امنیت در كشور و مقابله با برهم زنندگان آن دارند. 

عضو كمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس تصریح كرد: این موضوع در شرایط كنونی كه تهدیدات و فشارها روی كشور ما زیاد است و مسئله هسته ای بهانه ای در دست غرب است حائز اهمیت است زیرا كشورهای غربی همواره سعی داشته اند وجود زوایای مختلف ناامنی و عدم اعتماد را در كشور القا كنند و به شكلی سعی كنند ضعف كاذبی از نظام اسلامی را به نمایش بگذارند. 

سنایی گفت: ریگی در چند ماه اخیر در حال پیوند خوردن به شبكه های مخالف نظام بود. دبیر كل فراكسیون اقتدار ملی مجلس خاطرنشان كرد: در بعد داخلی هم این دستگیری حائز اهمیت است از این جهت كه یكی از مناطق اصلی ما را این شخص شرور سال‏ها ناامن كرده بود به طوری كه اعتقاد مسئولان و مردم نیز این بود كه اختلافات و بعضی تعارضاتی كه در سیستان و بلوچستان و مناطق مرزی وجود دارد عامل بیرونی دارد و توسط دشمنان خارجی و عوامل آن‏ها القا می شود . 

سنایی گفت: طبیعتا این ضربه ای كه به گروهك ریگی وارد شد امكان وحدت بیشتر را ایجاد می كند و باعث رشد وحدت دینی و ملی در سیستان و بلوچستان خواهد شد.همچنین امكان اینكه روند توسعه هموار تر گردد نیز وجود دارد. 

عضو كمیسیون امنیت ملی وسیاست خارجی مجلس این اقدام مسئولان امنیتی كشور در آستانه هفته وحدت را موجب تقویت وحدت در كشور خواند. 

وی گفت: كار نیروهای امنیتی و اطالعاتی از جهت فنی و عملیاتی كار زیبایی بود كه جای تبریك به مقام معظم رهبری و ملت ایران وهمچنین دست اندركاران این عملیات دارد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین