کد خبر: ۹۵۳۵۵
تاریخ انتشار : ۰۵ اسفند ۱۳۸۸ - ۱۲:۵۳
سخنگوی ستاد نخبگان حوزه و دانشگاه بیان کرد

روانبخش: وحدت معنا ندارد باید محاکمه شوند

وحدت كلمه حقی است كه آن‌ها برای هدف باطلی از آن استفاده می‌كنند
آفتاب‌‌نیوز : آفتاب-سرویس سیاسی: قاسم روانبخش سخنگوی ستاد نخبگان حوزه و دانشگاه با اذعان به این‌كه «وحدت و همدلی مطلوب است و در آموزه‌های دینی نیز بر اهمیت وجود وحدت و همدلی در جامعه تاكید شده است» گفت: اما منظور از وحدتی كه برخی مطرح می‌كنند این است كه در واقع سران فتنه را نجات دهند و به دنبال ایجاد وحدت نیستند، در واقع این كلمه حقی است كه آن‌ها برای هدف باطلی از آن استفاده می‌كنند. 

وحدت با كسانی كه در طول این هشت ماه در كشور تشنج ایجاد كردند، فتنه ایجاد كردند و با اخلال در روند امور آبروی نظام را بردند و باعث ایجاد لطمه به نظام شدند، معنا ندارد در واقع سران فتنه باید محاكمه شوند.

سخنگوی ستاد نخبگان حوزه و دانشگاه ابراز عقیده كرد: آیا برخی از این آقایان ساده لوح جناح راست كه صحبت از وحدت با سران فتنه می‌كنند، علامت روشنی در طول این مدت در راستای وحدت از سوی سران فتنه غیر از این‌كه آن‌ها هر روز به سمت توطئه دیگری رفتند و یك ماجرای جدیدی را ایجاد كردند، مشاهده كردند؟ پس وحدت با سران فتنه معنا ندارد.

وی با بیان این‌كه «وقتی بحث وحدت مطرح می‌شود این وحدت باید چارچوب داشته باشد» گفت: در این راستا باید وحدت حول سه محور گفته شده باشد. از طرف دیگر سران فتنه نیز از این وحدت كنار گذاشته و محاكمه شوند. كسانی كه در این ماجراها نقشی نداشته‌اند و در مقابل این اتفاقات سكوت كردند یا فریب خوردند، در حال حاضر پشیمان هستند و می‌خواهند با مردم گره بخورند، باید در عمل این امر را مشخص و جبران مافات گذشته بكنند.

وی با بیان این‌كه «همان‌طور كه مقام معظم رهبری مطرح كردند، سیاست جمهوری اسلامی ایران جذب حداكثری و دفع حداقلی است» به كسانی كه صحبت از وحدت می‌كنند و معتقدند برخی در این موضوع اختلاف ایجاد می‌كنند، خطاب به این افرداد اظهار كرد: توجه كنید كه چه كسانی می‌خواهند اختلاف ایجاد كنند؟ آیا چیزی جز عملكرد ایشان باعث ایجاد اختلاف و فاصله نیست؟ راه حل این است كه بیایند و طی نامه‌ای از برخی از موضع‌گیری‌های خود عذرخواهی كنند و از عملكرد فرزندان‌شان در فتنه‌های اخیر تبری بجویند و اعلام كنند كه فرزندان‌شان با فرزندان دیگر افراد فرقی ندارند و اگر مرتكب جرمی شده‌اند باید مثل سایر افراد با آن‌ها برخورد شود و خود ایشان از دستگاه قضایی بخواهند كه به جرم فرزندان‌شان رسیدگی كنند و این موقع است كه می‌توان به شعار وحدت كه از سوی این آقایان و دوستان‌شان مطرح می‌شود امیدوار بود و یقین پیدا كرد كه آن‌ها به دنبال وحدت هستند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین