پایگاه خبری آفتاب
۰۱ /تير /۱۴۰۵
Monday 22 June 2026
News ID:۹۵۳۷۵۱
۱۶:۵۵
۱۴۰۳/۰۹/۱۳

شکایت باشگاه استقلال از داور دیدار الاهلی!

شکایت باشگاه استقلال از داور دیدار الاهلی!
باشگاه استقلال در نامه‌ای به کنفدراسیون فوتبال آسیا از داور دیدار این تیم مقابل الاهلی عربستان شکایت کرد.
۱۶:۵۵
۱۴۰۳/۰۹/۱۳
به گزارش آفتاب نیوز،

استقلال شب گذشته در هفته ششم لیگ نخبگان آسیا برابر میزبان خود الاهلی عربستان به تساوی ۲-۲ رسید.

این نتیجه در حالی رقم خورد که «ما نینگ» دو پنالتی برای الاهلی گرفت. به دنبال این موضوع باشگاه استقلال در نامه‌ای به کنفدراسیون فوتبال آسیا از «ما نینگ» داور چینی به AFC شکایت کرد. این باشگاه با توجه اتفاقات رخ داده خواهان بررسی این موضوع از سوی کنفدراسیون فوتبال آسیا شده است.

Error Report
برچسب‌ها:
استقلال
ارسال پیام
captcha