کد خبر: ۹۵۳۷۸
تاریخ انتشار : ۰۵ اسفند ۱۳۸۸ - ۱۶:۳۹

رضایی: عملیات دستگیری ریگی ماهرانه بود

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب - سرویس سیاسی:‌ دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام به اقدام نیروهای اطلاعاتی كشورمان در دستگیری تروریست شرور عبدالمالک ریگی اشاره كرد و گفت: من این پیروزی بزرگ را به رهبر معظم انقلاب و سربازان گمنام امام زمان(عج) تبریک می‌گویم.

محسن رضایی در جمع گروهی از راهیان نور با بیان این‌كه " نیروهای اطلاعاتی جمهوری اسلامی ایران در این عملیات توانستند با حفظ و رعایت استانداردها و قوانین و مقررات بین‌المللی یک تروریست جنایتکار را به طرز ماهرانه‌ای دستگیر کنند" خاطرنشان كرد: در حالی‌که سازمان‌های اطلاعاتی دنیا مثل موساد با زیر پا گذاشتن مقرارات بین‌المللی و آن هم علیه انسان‌های شریف در منطقه دست به جنایت زدند ـ که آبروی خود و کشورهای حامی‌شان را از بین می‌برند ـ مقایسه بین سربازان گمنام امام زمان( عج) و سازمان‌های اطلاعاتی دنیا بیانگر این است که اولا سازمان‌های اطلاعاتی ایران علیه تروریست‌ها و جنایتکارها و اشرار عمل می‌کنند در حالی‌که سازمان‌های اطلاعاتی غرب علیه انسان‌های شریف که از حقوق خود دفاع می‌کنند، اقدام می‌نمایند. ثانیا این‌که سازمان‌های اطلاعاتی ایران با رعایت قوانین و مقررات بین‌المللی و انسانی اقدام می‌کنند ولی سازمان‌های اطلاعاتی غرب مقررات بین‌المللی را زیر پا می‌گذارند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود اظهار كرد: عشق به امام راحل و روحیه ولایت‌پذیری در انسجام رزمندگان ما بسیار موثر بود و می‌توان به جرات گفت که اگر ولایت فقیه نبود، هیچ کدام از شهرهای ما از دست ارتش عراق آزاد نمی‌شد. نیروهای اطلاعاتی جمهوری اسلامی ایران با رعایت قوانین و مقررات بین‌المللی توانستند جنایتكار تروریست را دستگیر كنند.

وی گفت: ما در دفاع مقدس پس از توکل به خدای متعال و توسل به ائمه اطهار(ع) مهمترین عاملی که رزمندگان اسلام را به یكدیگر پیوند می‌داد و آنان را تبدیل به یک ید واحده می‌کرد ولایت فقیه می‌دانستیم.

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام اظهار كرد: عشق به امام راحل و روحیه ولایت پذیری در انسجام رزمندگان ما بسیار موثر بود و می توان به جرات گفت که اگر ولایت فقیه نبود، هیچ کدام از شهرهای ما از دست ارتش عراق آزاد نمی‌شد.

وی در ادامه به ذكر خاطره‌ای از ارتباط با امام و مقام معظم رهبری در دوران دفاع مقدس پرداخت.

وی به سفری كه با مقام معظم رهبری در هفته‌های اول جنگ تحمیلی به اهواز داشت، اشاره كرد و یاد آور شد: در آن سفر، خلبان، مسیر پروازی را به دلیل قطع ارتباط با برج مراقبت و از كار افتادن قطب‌نما گم كرده بود و به دلیل اتمام سوخت، هواپیما مجبور به فرود در فرودگاهی كه بعدا مشخص شد اصفهان است، شد.

رضایی با بیان این‌كه " در دفاع مقدس ارزش‌ها و اخلاق از یک طرف و رعایت حقوق بین‌المللی از طرف دیگر مورد توجه فرماندهان بوده است" افزود: وقتی امام در حمله رزمندگان ایران به بصره گفتند ما حتی به یک وجب خاک عراق چشم داشتی نداریم بیانگر این مساله است که ارزش‌ها و حقوق کشورها، همیشه مورد توجه ایران بوده است.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین