کد خبر: ۹۵۴۳۰
تاریخ انتشار : ۰۷ اسفند ۱۳۸۸ - ۱۳:۰۵
مجید نصیرپور:

جلسات موسوی و کروبی برای دستیابی به آرامش در کشور تشکیل می‌شود

آفتاب‌‌نیوز : یك عضو شورای مركزی حزب اعتماد ملی با اشاره به جلسات مشتركی كه میان موسوی وكروبی برگزار می‌شود، گفت: هدف از این جلسات هم‌فكری است و در آن تصمیم خاصی گرفته نمی‌شود.

مجید نصیرپور عضو فراكسیون خط امام (ره)با بیان اینكه موسوی و كروبی به دنبال راهكاری برای آرامش در كشور و تحقق آرمان‌های انقلاب اسلامی هستند، افزود: افراد مختلف از این نشست‌ها، برداشت‌های خودشان را دارند.

وی در واكنش به انتشار برخی اخبار كه به عدم حضور خاتمی در جلسات مشترك موسوی و كروبی اشاره دارد و آن را حاكی از جدایی میان رهبران اصلاحات می‌داند، تصریح كرد: بودن یا نبودن یک فرد در این جلسات نشان از چیزی نیست. بین اعضای ارشد اصلاح‌طلب ارتباط سازمان یافته‌ای وجود ندارد و نگاه سازمانی‌ای‌ به این جلسات مشترک میان آنها نمی‌شود. بلكه به فراخور موضوعات مطرح در كشور و برای همفكری و همكاری جلساتی گذاشته می‌شود.

نماینده سراب خطاب به كسانی كه به دنبال ایجاد فاصله و شكاف میان مسوولان كشور هستند، ادامه داد: مطمئناً با این كارتان خدمتی نمی‌كنید. دامن زدن به برخی اختلافات از رهگذر این گونه اختلاف‌افكنی‌ها و خبرپراكنی‌ها‏‌، خدمت به نظام نیست.

به گفته وی كسانی كه به دنبال ایجاد تفرقه میان عموم مسوولان و مردم هستند، ‌جلوه دیگری از افراط و تفریط را به نمایش می‌گذارند كه در دراز مدت به نظام آسیب می‌زند.

عضو حزب اعتماد ملی در پایان گفت: باید تلاش كنیم تا كشور را به سمت تعادل و عبور از بحران پیش ببریم تا ان شاءالله نظام با اقتدار در عرصه‌های مختلف ظاهر شود.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین