کد خبر: ۹۵۴۵۶
تاریخ انتشار : ۰۷ اسفند ۱۳۸۸ - ۱۸:۴۴

رئیس جمهوری: از این هفته، ايران و سوريه بدون ویزا

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب-سرويس سياسی: احمدی نژاد در بازگشت از سوریه،لغو روادید میان ایران و سوریه را زمینه مناسبی برای ارتقا همكاری‌های بیشتر دانست و گفت: این موضوع از این هفته عملیاتی خواهد شد.

محمود احمدی‌نژاد رئیس جمهور كشورمان امروز و در پایان سفر دو روزه خود به سوریه در فرودگاه مهرآباد تهران و در تشریح نتایج سفرش به دمشق در جمع خبرنگاران روابط میان دو كشور را ممتاز ارزیابی كرد و افزود: پیگیری و تحكیم این روابط در زمینه‌های مختلف در دستور كار همیشگی دو كشور قرار دارد. 

احمدی‌نژاد خاطرنشان كرد: در راستای همین توسعه روابط بود كه توافق نامه لغو روادید میان دو كشور امضا شد و این موضوع از همین هفته عملیاتی می‌شود و مردم دو كشور می‌توانند بدون اخذ ویزا به ایران و سوریه سفر كنند و این كار بستر مناسبی برای همكاری‌های بیشتر فراهم می‌كند. 

وی خاطرنشان كرد: در خصوص مسائل سیاسی نیز ملاقات‌های مختلفی صورت گرفت كه در آن شرایط گذشته و احتمالات آینده را بررسی كردیم و هماهنگی‌های لازم انجام شد كه طبق آن ایران، سوریه و مقاومت اسلامی در هر شرایطی آمادگی لازم را خواهند داشت. 

رئیس جمهور ادامه داد: امیدواریم دشمنان ملت‌های منطقه مشی خود را عوض كرده و با ملت‌ها همكاری كنند و تأكید می‌كنیم كه باید این رویه رژیم صهیونیستی كه بخواهد هر روز لبنان و سوریه را تهدید كند باید عوض شده و حقوق مردم فلسطین نیز باید به صورت كامل محترم شمرده شود. 

احمدی‌نژاد تصریح كرد: در زمینه‌های مختلف نیز توافق‌هایی داشتیم و معتقدیم سطح همكاری‌ها هر روز باید مستحكم‌تر و عمیق‌تر شود.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۰
ناشناس
|
France
|
۲۰:۳۷ - ۱۳۸۸/۱۲/۰۷
0
1
هر موقع تونستی ایران و اروپا رو بدون ویزا کنی همه توهین‌هایی که به علم و دانش کردی رو می‌بخشم. ....
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین