کد خبر: ۹۵۵۰۹
تاریخ انتشار : ۰۸ اسفند ۱۳۸۸ - ۱۷:۳۸

غرويان: برخی با عنوان ذوب در ولایت با منویات معظم‏له مخالفت می‏کنند

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب-سرويس سياسی:محسن غرویان استاد حوزه و دانشگاه گفت:نباید نسبت به بیانات مقام معظم رهبری گزینشی عمل شود. 

محسن غرویان نسبت به بیانات اخیر مقام معظم رهبری مبنی بر مرز بندی شفاف با ساختار شكنان و موضع گیری صریح اظهار داشت: این موضوعی است كه معظم له مكرر به آن اشاره كرده و توجه صاحب نظران سیاسی و تحلیل گران را به آن خواستار شده‌اند. 

وی افزود: عده‌ای كه با اصل نظام، قانون اساسی و ولایت فقیه مخالف هستند باید مرزشان با افرادی كه درون نظام بوده، اركان نظام، ‌حكومت دینی و ولایت فقیه را قبول دارند و در عین حال انتقاداتی نیز دارند مشخص شود. 

این استاد حوزه و دانشگاه در خصوص سخنان اخیر آیت‌الله هاشمی رفسنجانی مبنی بر سپر قرار دادن رهبری توسط برخی افراد نیز اظهار داشت:این مساله نیز باید باز شده و لازم است كه در جای خودش بحث شود. 

وی با بیان اینكه گاهی اوقات فرمایشات مقام معظم رهبری نیز آنچنانی كه باید عمل شود مورد توجه قرار نمی‌گیرد، گفت: مثلاً برخی از كسانی كه ذوب در ولایت هستند با عنوان ذوب در ولایت با منویات معظم له مخالفت می‌كنند. این خطر بزرگی است در حالی كه از طرفی نیز ادعا ولایت مداری و ذوب در ولایت دارند. 

غرویان ادامه داد: بنابراین قطعا آقای رفسنجانی نیز نسبت به همین موضوع هشدار می‌دهد. 

وی در پایان تاكید كرد: در همین راستا نباید نسبت به بیانات مقام معظم رهبری گزینشی عمل شود و به‌عنوان مثال در جایی كه به نفع اشخاص بود آن را گرفته و آنجایی كه به ضررشان است آن را رها كنند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین