کد خبر: ۹۵۵۵۶
تاریخ انتشار : ۰۹ اسفند ۱۳۸۸ - ۱۹:۳۹

اتهامات تکذیب شده از سوی آیت الله رفسنجانی مجددا از سوی حجت الاسلام ذوالنوری مطرح شد

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب - سرویس سیاسی: جانشین نمایندگی ولی فقیه در سپاه گفت برخی از آقازاده‌ها پس از انتخابات بستر لازم را برای اغتشاشگران فراهم كردند. 

حجت‌الاسلام ذوالنوری در حین بازدید از مركز آموزشی منتظران شهادت نیروی دریایی سپاه طی سخنانی گفت : افتخار سپاه این است كه در همه خطرات و بحران‌ها در صف مقدم دفاع از نظام و انقلاب قرار داشته و دارد و در میدان خدمتگزاری به مردم پیشتاز است. 

وی در ادامه این جلسه، به پرسش‌های گوناگون سیاسی فراگیران دوره تداوم آموزش عقیدتی سیاسی پاسخ داد و درباره روند زاویه پیدا كردن برخی جریان‌های سیاسی با خط امام (ره) گفت: برخی از افراد شاخص این جریان‌ها كه در فضای قبل از انتخابات كمیته صیانت آرا تشكیل داده بودند، در فضای پس از انتخابات به نوعی سعی در القای تقلب در انتخابات داشتند. 

وی تصریح كرد: برخی از آقازاده‌ها نیز پس از جریان انتخابات، بستر لازم را برای اغتشاشگران فراهم ساخته و مردم را به اغتشاش و شورش دعوت كردند. 

به نظر می رسد که سخنان حجت الاسلام ذوالنوری به سخنان چندی پیش آیت الله هاشمی رفسنجانی درمشهد مرتبط باشد که به صراحت آن ها را رده کرده است . 

به گزارش سایت فردا آیت الله هاشمی رفسنجانی در دیدار با دانشجویان دانشگاه‌های مشهد به تاریخ 14/9/1388 به صراحت تاکید کرده بود که "در داخل شركت نروژی استات اویل خلافی اتفاق افتاد و پولی بین چند نفر ردّ و بدل شد و آن‏ها با سیاسی كاری مسایل خودشان را حل كردند و مسئله را داخل ایران انداختند كه اسرائیل پشت قضیه بود. حتّی بسیج دانشجویی - به اعتراف روزنامه جوان كه با ضدیت هم عمل می‌كند - در این مورد به دادستان كل كشور شكایت كرد و دادستان به محكمه كاركنان دولت ارجاع داد كه پس از بررسی اسناد گفتند: «هیچ دلیلی نمی‌بینیم و حكم تبرئه دادند.» ولی گروهی رها نمی‌كنند و همیشه این مسئله را مطرح می‌كنند. ... من مطمئنم مهدی در این انتخابات در هیچ بخشی دخالت نداشت، جز در مسئله كمیته صیانت از آرا آن‌ها نگران بودند و او در مجلس خبرگان در این زمینه كار كرده بود، تجربه خود را در اختیار آنان گذاشت. نه پولی دارد و نه به كسی پول داد. گفتند: او پول داده تا افرادی در اغتشاشات شركت كنند، در حالی كه از این كارها بیزار است. درباره سفر خارجی‌اش پرسیدید. ما در دانشگاه آزاد اسلامی شش واحد در خارج از كشور داریم كه همه آنها مشكل دارند. می‌بایست كسی می‌رفت و رسیدگی می‌كرد. "
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۴۳ - ۱۳۸۸/۱۲/۰۹
0
0
در زمان مجلس ششم با نام دفاع از آزادی به این عالم بزرگوار اهانت کردند و الان هم با نام عدالت . در کتابهایی مانند جهاد با نفس و حلیه المتقین دلایل کینه گرفتن افراد از امامن را بیان میکند به نظر من همان دلایل برای کسانی که کینه علمای طراز اول اسلام را در دل دارند نیز صادق است .
ناشناس
|
Singapore
|
۰۱:۰۰ - ۱۳۸۸/۱۲/۱۰
0
0
موسوی ثابت کرد که مرد خود گذشتگی است همانند حسین زهرا خود را فدا میکند تا عوام الناس مردم از فتنه سران آگاه شوند
بر خود می بالم که به قرزند خمینی کبیر فرزند اسلام و عدالت رای دادم نه به مقدس نما هایی که با فریب و نیرنگ قرآن بر نیزه کرده و بر مردم عوام که عقلشان در چشمشان است سوار شده اند
امام عزیز کجایی که ببینی اون نا اهلانیکه می گفتی اکنون سوار بر انقلابت شده اند
حیف صد افسوس
طلبه درس خارج دکترای علوم سیاسی
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۰۷ - ۱۳۸۸/۱۲/۱۰
0
0
آقای ذوالنوری اگر پرده ها کنار رود و معلوم شود که شما چه کیسه ای دوخته ایدو مطامع دنیوی خود را روز بروز افزایش میدهید و به این جهت سنگ به سینه میزند آنروز روز رسوایی شماست.
ناشناس
|
United States of America
|
۲۰:۴۵ - ۱۳۸۸/۱۲/۱۰
0
0
متاسفانه فعلا این آقایان را به خاطر نشر اکاذیب نه کسی مواخذه میکنه و نه کسی برخورد ، ولی کسی از اینهاکمی انتقاد کنه بلافاصله انگ ضد انقلاب و محارب بهش میبندند.
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین