کد خبر: ۹۵۵۸۱
تاریخ انتشار : ۱۰ اسفند ۱۳۸۸ - ۱۱:۰۰

مشایی معاون جدید بازرسی دفتر رییس‌جمهور را منصوب کرد

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب-سرویس سیاسی: اسفندیار رحیم مشایی در حكمی حجت الاسلام و المسلمین شهیدی را به عنوان «معاون بازرسی دفتر رییس جمهور» منصوب كرد.

به گزارش دفتر امور رسانه‌های ریاست جهوری رییس دفتر رییس جمهور در حكمی حجت الاسلام و المسلمین شهیدی را به عنوان «معاون بازرسی دفتر رییس جمهور» منصوب كرد.متن كامل این حكم بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

حجت الاسلام و المسلمین جناب آقای شهیدی
نظر به اهمیت اصل نظارت و بازرسی در انجام صحیح وظایف قانونی دستگاه‌های اجرایی و ضرورت نظارت هدایت‌گر و پیشگیرانه در جهت ارتقای كمی و كیفی خدمت رسانی به مردم شریف، جنابعالی را كه فردی آگاه، مدیر و با تجربه می‌باشید به عنوان «معاون بازرسی دفتر رییس جمهور» منصوب می‌نمایم.

انتظار می‌رود با ایجاد فضایی شایسته برای ارتباط‌گیری اقشار مختلف مردم و مداقه لازم در رسیدگی منصفانه به مسائل، حفظ حیثیت و آبروی افراد، در جهت احقاق حقوق مردم، مسوولان و دولت اقدامات بایسته را به انجام رسانید.

شایسته است كلیه دستگاههای اجرایی، وزارتخانه‌ها و نهادها همكاری و مساعدت لازم را با جنابعالی و همكاران محترم بازرسی بعمل آورند. 

موفقیت جنابعالی را در سایه توجهات حضرت ولی عصر (عج) از درگاه حضرت احدیت مسالت می‌نمایم.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۴۵ - ۱۳۸۸/۱۲/۱۰
0
0
یک روزی می رسه که این آقای مشایی بازیگر دوست همه کاره ی مملکت میشه البته همین الانشم همش داره پشت سر هم پست می گیره تمام دنیام جمع شن و راجع به مشایی به احمدی نژاد تذکربدن باز آفا هی بهش پست میده
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین