پایگاه خبری آفتاب
۰۷ /تير /۱۴۰۵
Sunday 28 June 2026
کد خبر:۹۵۶۲۵۱
۱۶:۰۵
۱۴۰۳/۰۹/۲۴

عکس/ استوری جنجالی بیرانوند: اگر دماغمو نمیپوشاندم نیازی به عمل نبود دیگه

عکس/ استوری جنجالی بیرانوند: اگر دماغمو نمیپوشاندم نیازی به عمل نبود دیگه
علیرضا بیرانوند دروازه بان تیم تراکتور با انتشار تصویری از تمرینات این تیم، از سرمای هوای تبریز گفت.
۱۶:۰۵
۱۴۰۳/۰۹/۲۴
به گزارش آفتاب نیوز،

علیرضا بیرانوند دروازه بان تیم تراکتور با انتشار تصویری در اینستاگرام خود با جمله ای طنز از سرمای هوای تبریز نوشت.

بیرانوند در استوری خود نوشت: 

اگر دماغمو نمیپوشاندم نیازی به عمل نبود دیگه، خودش میفتاد انقدر سرده...

عکس/ بیرانوند: اگر بینی ام را نمی پوشاندم از سرما می افتاد!

گزارش خطا
ارسال پیام
captcha