کد خبر: ۹۵۷۰۴
تاریخ انتشار : ۱۲ اسفند ۱۳۸۸ - ۱۱:۳۲
خيريه‌ها هزينه ‌سفر را دادند

كارگران ITI شيراز مقابل وزارت صنايع تجمع‌ كردند

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: در پی بی‌نتیجه ماندن تجمع‌های چند روزگذشته کارگران کارخانه صنایع مخابراتی راه دور ایران (ITI) که در مقابل ساختمان استانداری فارس برگزار شده بود، صبح امروز جمعی از کارگران این کارخانه برای پیگیری 13 ماه حقوق پرداخت نشده به وزارت صنایع و معادن واقع در تهران مراجعه‌کردند. 

شمشیری از اعضای شورای اسلامی کار صنایع مخابراتی راه دور ایران گفت: به دنبال بی‌پاسخ ماندن خواسته‌های صنفی،گروهی ازکارگران این کارخانه روز گذشته شیراز را به مقصد تهران ترک کردند تا با مراجعه حضوری به وزارت صنایع و معادن مطالبات معوقه خودرا پیگیری‌کنند.
وی افزود: نزدیک به 200 نفر به نمایندگی از700 کارگر ITI به تهران آمده‌اند تا مطالبات معوقه خود را پیگیری کنند. 

این کارگر صنایع مخابراتی راه دور ایران با بیان اینکه هزینه این سفراز طریق کمک‌های خیریه تامین شده است افزود: درحال حاضر 5 نفر به نمایندگی از کارگران به وزارت صنایع و معادن مراجعه کرده‌اند و مابقی 200 نفر از شب گذشته تاکنون درحرم بنیانگذارجمهوری اسلامی ایران واقع در بهشت‌ زهرا اقامت‌کرده‌اند. 

شمشیری با بیان اینکه 13 ماه بی‌حقوقی لطمات زیادی را به خانواده کارگران وارد کرده است، افزود: در آستانه شب عیدکارگران خواهان دریافت مطالبات معوقه خود هستند. 

وی افزود: به دنبال مراجعه صبح امروزکارگران به وزارت صنایع، مسوولان این وزارتخانه جلسه‌ای را برای رسیدگی به وضع کارگران تشکیل داده‌اند. 

این کارگر گفت: درصورت بی‌نتیجه بودن مراجعه امروز کارگران iti به وزارت صنایع، تمامی 200 کارگر از فردا صبح برای پیگیری مطالبات خود و همکارانشان به نهادهای مسئوول درتهران مراجعه خواهند کرد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین