کد خبر: ۹۵۷۸۸
تاریخ انتشار : ۱۴ اسفند ۱۳۸۸ - ۱۵:۰۲

آیا فهرست تایید صلاحیت شده‌های جدید انتخابات کانون وکلای مرکز شنبه اعلام می شود؟

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب : سرویس اجتماعی – براساس خبری که روز چهارشنبه به دستمان رسید قراربود دادگاه عالی انتظامی قضات درصد بالایی از افراد تایید صلاحیت نشده را تا پایان وقت اداری همان روز ( ساعت 15 ) تایید صلاحیت کند که به دلایل اعلام نشده این امر به وقت ادارای فردا روز شنبه موکول شده است . 

به گزارش خبرنگار ما منابع خبری در کانون وکلای مرکز اعلام کردند که از سوی حجت‌الاسلام صدیقی امام جمعه موقت تهران و رییس دادگاه عالی انتظامی قضات تا پایان وقت اداری روز چهارشنبه 12- 12 – 1388 نامه‌ای درباره افراد تایید صلاحیت نشده این کانون برای انتخابات 20 اسفند ارسال نشده ، و احتمالا اسامی نهایی افراد تایید صلاحیت شده فردا شنبه به دفتر کانون وکلای مرکز ارسال خواهد شد. 

این منابع خبری اعلام کردند که با توجه به تاریخ انتخابات کانون وکلای مرکز که در تاریخ 20 اسفند ماه است ، اعلام اسامی بقیه افراد تایید صلاحیت شده دیرتر از شنبه فردا ، می‌تواند در تبلیغات کاندیداها برای عضویت درهیات مدیره ، اشکال ایجاد کرده تا جایی که کاندیداها از زمان لازم برای معرفی خود وبرنامه‌یشان دیگر برخوردار نخواهند بود. دکتر کامران آقایی مدرس دانشگاه و وکیل دادگستری، یکی از افراد تایید صلاحیت نشده از سوی دادگاه عالی انتظامی قضات برای انتخابات کانون وکلای مرکز، در گفت وگو با آفتاب روز چهارشنبه اعلام کرده بود که: با مراجعه‌ای که شخصا به شعبه اول دادگاه عالی انتظامی قضات داشتم ، حسن نیت زیادی را مشاهده کردم تا جایی که در مورد خودم مشاهده کردم ، اطلاعات ارسالی خیلی دقیق نبوده است . وی در ادامه گفته بود : به قرار مسموع تایید صلاحیت نشده‌ها قرار است با درصد بالایی تایید صلاحیت شوند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین