پایگاه خبری آفتاب
۰۶ /تير /۱۴۰۵
Saturday 27 June 2026
کد خبر:۹۵۸۳۴۴
۲۲:۵۶
۱۴۰۳/۱۰/۰۲

تخطی برخی سازمان‌ها از بخشنامه عارف درخصوص شکایت از خبرنگاران

تخطی برخی سازمان‌ها از بخشنامه عارف درخصوص شکایت از خبرنگاران
معاون ارتباطات و اطلاع‌رسانی دفتر معاون اول رئیس‌جمهور خبر داد که تخطی برخی سازمان‌ها از اجرای صحیح بخشنامه معاون اول رئیس‌جمهور در عدم شکایت از خبرنگاران به معاونت حقوقی ریاست جمهوری ارجاع داده شد.
۲۲:۵۶
۱۴۰۳/۱۰/۰۲
به گزارش آفتاب نیوز،

متن پیام علیرضا خامسیان در پیام‌رسان ایکس به شرح زیر است:

‏در پی بخشنامه معاون اول رئیس جمهور به دستگاه‌های اجرایی مبنی بر عدم شکایت از خبرنگاران به واسطه فعالیت خبرنگاری آنها، گزارش‌هایی از عدم اجرای این بخشنامه از سوی تعدادی از سازمان‌ها واصل شد که دکتر عارف این موضوع را به معاونت حقوقی ریاست جمهوری جهت پیگیری لازم ارجاع دادند.

گزارش خطا
ارسال پیام
captcha