کد خبر: ۹۵۸۷۷
تاریخ انتشار : ۱۵ اسفند ۱۳۸۸ - ۱۷:۱۱

اطلاعات ايران پاك ترين دستگاه اطلاعاتی دنيا

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب-سرويس سياسي: محمود احمدی نژاد با بیان اینكه كاركنان وزارت اطلاعات ،عصاره زبده‌ترین نیروی‌های حزب‌الهی كشور است‌،‌اظهار داشت‌: امروز پاكترین دستگاه اطلاعاتی دنیا سیستم اطلاعاتی جمهوری اسلامی ایران است. 

رییس‌جمهوری هدف اصلی از خلقت انسان را حكومت جهانی مبتنی بر توحید و‌عدالت دانست و گفت‌:در طول تاریخ تلاش شیاطین در مقابل مجاهدت‌های انبیاء و صالحان بوده و دوره ما اوج نبرد حقیقت انسان با شیاطین است‌.‌امروز شیاطین در جبهه استكبار جهانی تجمیع و متجلی شده‌اند. 

وی اضافه كرد‌: فطرت بشر خدایی و آسمانی است و وقتی كه اندیشه بشر و‌ابعاد وجودی او محدود و زمینی شود به ناچار سقوط خواهد كرد . 

رییس‌جمهوری چپاول‌، زورگویی و كشتن حقیقت انسانیت را حاصل تفكر سرمایه داری دانست و گفت: دمكراسی لیبرال حاصل جنگ قدرت و ثروت است و جبهه بندی استكبار جهانی به سركردگی آمریكا در برابر انقلاب اسلامی نقطه اوج نبرد جبهه توحید با شیاطین است. 

رییس شورای‌عالی امنیت ملی با بیان اینكه همه بدی‌های تاریخ در جبهه استكبار جمع شده است، اظهار داشت‌: جنایاتی كه استكبار جهانی در دنیا مرتكب شده است‌، در طول تاریخ سابقه ندارد؛ امروز سنگین‌ترین كشتار واقدامات تروریستی در جهان با بلند كردن پرچم حقوق بشر توسط ایادی آنان صورت می‌گیرد . 

احمدی نژاد با اشاره به این كه با ظهور انقلاب اسلامی اندیشه مادی به چالش كشیده شد و ماركسیسم نابود شد‌، خاطر‌نشان كرد‌: امروز به فضل الهی نظام سرمایه‌داری كه صهیونیست‌ها آن را پایه ریزی كرده‌اند نیز به پایان راه رسیده است . 

رییس‌جمهوری ‌اضافه كرد :هجوم دولت آمریكا و لشكر‌كشی ناتو به منطقه صرفاً برای نجات نظام دمكراسی لیبرال و اندیشه سرمایه‌داری است. 

وی ماجرای 11 سپتامبر و انهدام برج های دوقلو در آمریكا را یك سناریو و اقدام اطلاعاتی پیچیده دانست و گفت :‌11 سپتامبر یك دروغ بزرگ و به عنوان بهانه‌ای برای مبارزه با تروریسم ، زمینه‌ساز لشكر‌كشی به افغانستان بوده است. 

احمدی نژاد در ادامه با اشاره به دستگیری عبدالمالك ریگی توسط سربازان گمنام امام زمان(عج) خاطر‌نشان كرد : دستگیری این شرور تروریست سند ذلت دستگاه اطلاعاتی آمریكا – انگلیس و رژیم صهیونیستی است.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین