کد خبر: ۹۵۹۲۷
تاریخ انتشار : ۱۶ اسفند ۱۳۸۸ - ۱۴:۰۸
دراعتراض به حذف مقطع کارشناسی ناپیوسته

تجمع اعتراض آمیز دانشجویان در مقابل مجلس

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: به گزارش خبرنگار ایلنا، دانشجویان معترض حدود 500 نفر بوده‌اند كه شعارهای دانشجو می‌میرد ذلت نمی‌پذیرد، حتی اگر بمیریم حق خود را می‌گیریم، پول نداریم چكار كنیم دانشگاه‌رو رها كنیم»سر می‌دادند.

یكی از این دانشجویان در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا، اظهار داشت: تا پیش از این فارغ‌التحصیلان سازمان فنی و حرفه‌ای در مقطع كاردانی امكان حضور در آزمون كارشناسی ناپیوسته را داشتند اما اخیرا اعلام شده كه مدارك ما را برای شركت در این آزمون معتبر نمی‌دانند.

به گفته وی ظرفیت پذیرش دانشجویان كاردانی سازمان فنی و حرفه‌ای به فرهنگیان واگذار شده و به این ترتیب دانشجویان فنی و حرفه‌ای از حضور در دانشگاه‌های دولتی و روزانه بازمانده‌اند.

این دانشجو می‌گفت: در چنین شرایطی فقط در آزمون دانشگاه آزاد و غیرانتفاعی می‌توانند شركت كنند كه هزینه هنگفتی به دنبال دارد.
تجمع‌كنندگان از فارغ‌التحصیلان آموزشكده‌های فنی و حرفه‌ای مراكز شریعتی، شمسی‌پور، انقلاب، ولی‌عصر، كرج و شهریار بوده‌اند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۴۱ - ۱۳۸۸/۱۲/۱۹
0
0
حذف سهمیه کارشناسی دولتی برای دانشجویان فنی یه تصمیم نا جوان مردانه از طرف مسولین بود. اگر به هر دلیلی هم این تصمیم گرفته شد باید این تصمیم اعلام و بعد از 3 سال عملی می شد تا هم دانشجوی کاردانی تکلیف خودشو بدونه و برنامه ریزی کنه و هم اون نوجوانی که تازه وارد هنرستان فنی شده از آینده خودش خبر داشته باشه این حق مسلم فنی هاست... امیدوارم با پا در میانی مسولین رده بالاتر این مشکل بزرگ وعجیب! زودتر حل بشه.
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین