کد خبر: ۹۵۹۴۰
تاریخ انتشار : ۱۶ اسفند ۱۳۸۸ - ۱۶:۲۴
نماینده بجنورد در گفت و گو با آفتاب؛

منافع گروه‌های افراطی در بحران تامین می‌شود

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب : سرویس سیاسی - محمد مهدی شهرياری نماینده مردم بجنورد درمجلس شورای اسلامی در گفت و گو با خبرنگار آفتاب اظهارداشت: متاسفانه يكسري از گروه هاي بي نام و نشان وافراطي كه نه سابقه انقلاب و نه سابقه حضوردر جبهه جنگ را دارند با شعارهاي تند و مطرح كردن خود به دنبال اين هستند كه وحدت مورد نياز در كشور براي رسيدن به منافع خود تامين نشود.

وي ادامه داد: علت هم اين است كه منافع آن‌ها در بحران تامين مي شود . در اكثر كشورها برخي براي رسيدن به قدرت با استفاده از بحران روي افكار عمومي تاثيرمي گذارند و به نوعي موج سواري مي كنند و قصد دارند خودشان را در حاكميت بالا ببرند .

عضو فراكسيون خط امام (ره) مجلس تصريح كرد: از جمله مي توان به شخص آقاي رامين معاونت مطبوعاتي وزرات فرهنگ و ارشاد اسلامي اشاره كرد كه سوابقش هم مورد سئوال است اين فرد با كارهاي افراطي به دنبال مطرح كردن خود است و از نظام هزينه مي كند .

شهرياري گفت: از جمله اينكه با طرح كردن موضوع هولوكاست و تحميل كردن آن به آقاي احمدي نژاد هزينه هاي زيادي براي كشور ايجاد كرد هرچند معتقدند كه اين طور نيست. برخي تهديدات بين المللي محصول عملكرد برخي از اين آقايان است عاقبت تفكراتي شبيه به اين موارد اين است كه يك جناح را اجازه نمي دهند اظهار نظر كند تا حرفي مي زند به آن انگ مي زنند .

وي راهكار مقابله با تفكرات تند در جريان اصولگرايي را اقدام اصولگرايان ميانه رو دانست و گفت: مقابله با اين تفكرات وظيفه اصولگراياني است كه براي نظام زحمت كشيده اند آنها بايد جلوي پيشروي كساني را كه به نظام و اعتماد عمومي مردم ضربه مي زنند بگيرند.

شهرياري توقيف مطبوعات به شيوه توقيف روزنامه اعتماد را غيرقانوني خواند و گفت: وزرات ارشاد حق ندارد روزنامه اي را بدون نظر هيئت منصفه مطبوعات توقيف كند اگر مي خواهد به اين روال عمل كند بهتر است همه نهادهاي ديگر را تعطيل كند و خود راسا اقدام كند.

شهرياري گفت : پيگيري اين روند يعني پايمال كردن حقوق مردم نه حقوق يك رسانه و يا يك خبرنگار حق همه است و نبايد با انگ هاي بي اساس جلوي اطلاع رساني شفاف و آزاد را گرفت.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۰
ناشناس
|
Finland
|
۲۳:۳۵ - ۱۳۸۸/۱۲/۱۷
0
0
مدیریت محترم سایت وزین آفتاب
با سلام و تحیت
احتراما" بدینوسیله خواهشمندم درصورت امکان ضمن ارسال ایمیل این حقیر به برادربزرگوار جناب آقای نماینده محترم این مطلب را نیز در بخش نظرات بازدید کنندگان درج فرمائید اولا" اگر آقایان نمایندگان براین اصل معتقد هستند چرا طرح استیضاح وزیر محترم ارشاد را بعنوان منصوب کننده چنین افرادی مطرح نمی کنند که تا این حد نشریات قلع و قم نشوند و در ثانی همانطورکه مقام معظم رهبری فرموده اند نقد منصفانه که اشکالی ندارد حداقل چند نشریه را بگذارند که نقد منصفانه انجام دهند تا مردم به این اندازه به بنگاههای سخن پراکنی مانند bbc /voa وغیره متوصل نشوند
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین