کد خبر: ۹۵۹۷۶
تاریخ انتشار : ۱۷ اسفند ۱۳۸۸ - ۱۰:۵۵
در واکنش به انتصابی تازه

حمله شدید سایت اصول‌گرای صراط‌نیوز به ایرنا

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: خبرگزاری اصول‌گرای حامی دولت در گزارشی به شدت از انتصاب جدید در خبرگزاری ایرنا انتقاد کرده است. این گزارش با عنوان فرعی «سکان خبر ایرنا در دست آنکه " احمدی نژاد را دروغگو خواند"» و عنوان اصلی «فتح ایرنا توسط سرپل‌های منافقین و دشمنان رئیس‌جمهور» منتشر شده است. متن این یادداشت به شرح زیر است. بدیهی است بازانتشار این یادداشت اهانت‌آمیز صرفاً به منظور اطلاع‌رسانی است و به معنای تأیید هیچ یک از بخش‌های این گزارش نیست:   

خبرگزاری دولتی ایرنا که رهبر معظم انقلاب آن را "دست بزن نظام" علیه ضدانقلاب خارج و داخل خوانده بودند به چنگ باند متصل به کودتاگران افتاده و در حال جذب نیرو از سرپلهای منافقین است
علی اکبر جوانفکر در یک اقدام سوال برانگیز پسرخاله خود، "غلامحسین اسلامی فرد" را به عنوان قائم مقام مدیرعامل در حوزه خبر منصوب کرد.

به گزارش صراط کسانی‌که "اسلامی فرد" را می شناختند و سوابق تاریک او در حوزه رسانه را می دانستند هم‌اکنون از این انتصاب شوکه شده‌اند. این گزارش بنا دارد پرده نفاق را از چهره کریه نفوذیها در دولت دهم کنار زند.

غلامحسین اسلامی فرد در شرایطی از سوی علی اکبر جوانفکر به عنوان قائم مقام مدیرعامل ایرنا در حوزه خبر منصوب شده است که به گواهی اسناد غیرقابل انکار، همین فرد در شهریور 81 و در اوج ترکتازی های ضدانقلابیون لانه کرده در دولت خاتمی، با حکم عبدالله ناصری عضو ارشد سازمان نامشروع مجاهدین انقلاب به عنوان "قائم مقام مدیرعامل و معاون کل اخبار ایرنا" منصوب شده بود!
(سوابق عضویت عبدالله ناصری در شورای مرکزی مجاهدین)

اسلامی فرد همزمان با انتصاب در این پست به خوش رقصی برای هواداران بی شرم آمریکا در ایران پرداخت. وی گماشته کسی بود که بارها از تئوریسینهای براندازی نرم نظام جمهوری اسلامی همچون بهزاد نبوی (سرکرده باند نامشروع مجاهدین که شدیدا مورد حمایت سرویسهای اطلاعاتی غرب است) و دیگر اعضای ارشد همین سازمان برای سخنرانی در گردهمایی مدیران حوزه خبر ایرنا به عنوان سخنران و ایدئولوگ ایرنای عهد خاتمی دعوت به عمل می آورد.

اسلامی فرد در شرایطی از سوی یکی از اعضای شورای مرکزی مجاهدین، به عنوان معاون خبری ایرنا منصوب شده بود که جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با انتشار بیانیه ای ضمن "نامشروع" خواندن این سازمان حامی منافع صهیونیستها در ایران، از عموم متدینین خواسته بود "از هرگونه همکاری با این سازمان" بپرهیزند.

از جمله اقدامات ضدانقلابی اسلامی فرد در دوران همکاریش با عبدالله ناصری ، دعوت از سلطنت طلبان برای حضور در ایرنا بود. اسلامی فرد همزمان با تبلیغات وسیع غرب برای برنده جایزه صهیونیستی نوبل تلاش کرد تا با حضور شیرین عبادی، در ایرنا برای وی مشروعیت دولتی ایجاد کرده و با انتشار چندین گزارش خبری و تصویری ویژه ، این عامل رسمی سرویسهای جاسوسی غرب را در سطح خبرگزاری ملی ایران مطرح نماید. گفتنی است شیرین عبادی همان کسی است که 33 سال پیش در بهمن 56 طی سخنانی که بازتاب گسترده ای در رسانه ها یافت آمادگی خود را برای جانبازی در راه سلطنت پهلوی اعلام کرده بود.

خوش رقصی های اسلامی فرد به اینجا هم ختم نشد. وی برای آنکه مراتب ارادت خود را به عبدالله ناصری و سازمان نامشروع مجاهدین اثبات نماید در آستانه نهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری ، نظرسازی اداره پژوهش تحت مدیریت خود را به عنوان نظرسنجی ایرنا منتشر کرد و در آن نظرسازی سرتاپا کذب، مصطفی معین کاندیدای سازمان مجاهدین و حزب مشارکت را نفر اول و اکبر هاشمی رفسنجانی دیگر کاندیدای شکست خورده اصلاح طلبان را به عنوان نفر دوم معرفی کرد!
این در حالی است که در نظرسازی عوامل اسلامی فرد ، محمود احمدی نژاد به عنوان نفر آخر انتخابات ریاست جمهوری نهم معرفی شده بود!!!

اسلامی فرد بعد از استعفای عبدالله ناصری در تیر 84 ، به دلیل آنکه مهره مورد وثوق دولت خاتمی و جریان اصلاحات آمریکایی بود، با حکم احمد مسجد جامعی وزیر ارشاد دولت خاتمی به عنوان سرپرست ایرنا منصوب شد، تا پشت پرده روابط گسترده وی با جریان سیاسی‌ای که شدیدا مورد حمایت سیا و موساد بود هرچه عیان تر شود.

پس از روی کارآمدن دولت نهم و انتصاب احمد خادم الملّه به عنوان مدیرعامل ایرنا، یک بار دیگر ستاره بخت غلامحسین اسلامی فرد درخشیدن گرفت و به دلیل ارتباطات پس پرده وی با خادم المله ، در کمال ناباوری دوباره به عنوان قائم مقام مدیرعامل و معاون خبر ایرنا منصوب شد!

خادم المله اما در اقدامی عجیب تر ، غلامحسین اسلامی فرد را به عنوان مدیرعامل موسسه مطبوعاتی ایران و مدیرمسئول روزنامه ایران منصوب کرد . انتصابی که به دلیل وابستگی آشکار اسلامی فرد به جریان اصلاحات ، عاقبت خوشی را برای تیم "خاج" ( خادم المله، اسلامی فرد و جوانفکر ) رقم نزد.

اسلامی فرد بلافاصله پس از این انتصاب ، جایگاه نامشروع تیم اصلاح طلبان حاکم در روزنامه دولتی ایران را تثبیت کرد. تا آنجا که مانا نیستانی از کاریکاتوریستهای روزنامه های زنجیره ای را به کار گرفت که کاریکاتور موهن وی علیه هموطنان آذری زبانمان ، نهایتا باعث تعطیلی روزنامه ایران و برکناری خادم المله و اسلامی فرد شد.

پس از تعطیلی روزنامه ایران در سال 85 ، دکتر محمود احمدی نژاد در جریان سفر به مقر سازمان ملل، در جمع اعضای شورای روابط خارجی آمریکا در پاسخ به این انتقاد که «شما در حالی برای آزادی مردم فلسطین دلسوزی می‌كنید كه در ایران آزادی‌ها نقض می‌شود. روزنامه‌های زیادی طی سالهای اخیر بسته شده و سانسور شدید اعمال می‌شود. محققین زندانی شده‌اند و شیرین عبادی كه برنده جایزه نوبل است موسسه‌اش بسته شده است»، اعلام کرد: برای اينكه بدانيد در كشور ما قانون حاكم است، بدانيد كه سه ماه قبل تنها روزنامه متعلق به دولت به دليل تخلفی كه كرد و شكايتی كه عليه آن شد محاكمه شد و هنوز تعطيل است.

غلامحسین اسلامی فرد بلافاصله پس از اظهارات دکتر احمدی نژاد ، تلویحا رییس جمهور را دروغگو خطاب کرد و اظهارات احمدی نژاد را بهره برداری سیاسی از ماجرای تعطیلی روزنامه ایران دانست.به گزارش سایت آفتاب نیوز در همین رابطه توجه کنید:

توقیف روزنامه «ایران» و مانور احمدی نژاد
آفتاب: سه شنبه ۱۱ مهر ۱۳۸۵ -
توقیف چند ماهه روزنامه «ایران» در کنار همه حاشیه‌هایی که داشت و اختلافاتی که میان احمد خادم‌المله مدیر عامل سابق خبرگزاری جمهوری اسلامی با حسین صفار هرندی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی شکل داد و در نهایت به استعفای خادم المله انجامید، دستاورد دیگری هم برای احمدی نژاد و دولتش به همراه داشت. یک دستاورد تبلیغاتی!
ماجرا از این قرار است که احمدی نژاد در جریان سفر اخیر خود به آمریکا، در پاسخ به خبرنگاران و نیز کارشناسان این کشور درباره محدودیت آزادی بیان در ایران توقیف چند ماهه روزنامه «ایران» (بعنوان روزنامه رسمی دولت) را مستمسک پاسخ به انتقادات قرار داد و البته از توضیح درباره توقیف روزنامه «شرق» و نشریاتی چون «نامه» بعنوان رسانه های اصلی جریانهای منتقد دولت خودداری کرد.
در مهمترین نمونه، احمدی نژاد در جمع اعضای شورای روابط خارجی آمریکا در پاسخ به این انتقاد که «شما در حالی برای آزادی مردم فلسطین دلسوزی می‌كنید كه در ایران آزادی‌ها نقض می‌شود. روزنامه‌های زیادی طی سالهای اخیر بسته شده و سانسور شدید اعمال می‌شود. محققین زندانی شده‌اند و شیرین عبادی كه برنده جایزه نوبل است موسسه‌اش بسته شده است»، گفت: برای اينكه بدانيد در كشور ما قانون حاكم است، بدانيد كه سه ماه قبل تنها روزنامه متعلق به دولت به دليل تخلفی كه كرد و شكايتی كه عليه آن شد محاكمه شد و هنوز تعطيل است.
چنین اظهاراتی از سوی احمدی نژاد، واکنش غلامحسین اسلامی فرد مدیر مسوول سابق روزنامه «ایران» (منصوب خادم المله) را برانگیخت. وی در اظهاراتی گفته است: «مثل اینكه توقیف روزنامه ایران تنها برای رییس جمهوری این فایده را داشته است تا در خارج از كشور روی آن به عنوان توقیف روزنامه دولت مانور بدهد».
وی افزوده است: احمدی‌نژاد در نیویورك در باره توقیف این روزنامه به گونه‌ای سخن گفته كه انگار از این ماجرا كاملا بی اطلاع است. احمدی نژاد در نیویورك به خبرنگاران گفته است كه دولت یك روزنامه داشت و قوه قضاییه جلوی انتشار این یك روزنامه را هم گرفت در حالی كه همه می‌دانند این روزنامه را دولت توقیف كرده است(!)
مدیر مسوول سابق روزنامه «ایران» اضافه كرده است: دادگاه حكم لغو توقیف روزنامه ایران را در همان روزهای اول صادر كرد و رونوشت این حكم را نیز برای ایرنا و روزنامه ایران ارسال كرد، اما وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و هیات نظارت بر مطبوعات به عنوان نماینده دولت جلوی انتشار مجدد روزنامه را گرفتند."
(نشانی اینترنتی : http://http://www.aftabnews.ir/vdccpeqp.2bqse8laa2.html )


اتصال غلامحسین اسلامی فرد به تیم مجاهدین انقلاب آنچنان آشکار است که سیامک قادری ، مشاور رسانه ای عبدالله ناصری در دوران مدیریت وی در ایرنا و مدیر وبلاگ ضدانقلابی "ایرنای ما" در یادداشتی به تمجید از اسلامی فرد پرداخت و نوشت:" آقای اسلامی فرد ، فردی است حرفه ای و کاملا باسواد در حوزه کار .امروز تیم تخریب چی در ایرنا از اسلامی فرد بیشتر می ترسند. بنابر این تمام تلاش خود را برای زدن ایشان به کار می برند. بنده فکر می کنم باید ایشان را تقویت کرد و دقیقا مراقب رفتارهای تیم تخریب بود. اندکی سستی باز این عده را بر سرنوشت ما حاکم می کند. باید برخورد با این عده سریع و قاطع باشد ."
(نشانی اینترنتی : http://http://ourirna4.blogsky.com/Comments.bs?PostID=1 )

صراط به عنوان رسانه حامی خط اصولی انقلاب اسلامی و دولت مکتبی برآمده از آرمانهای عدالتخواهانه ملت، خطر بازگشت قطعی منافقین به تنها رسانه دولت را از هم اکنون اعلام کرده و حداقل سرنوشتی که در انتظار ایرنای باند جوانفکر-اسلامی فرد است را عاقبت عبرت آموز روزنامه ایران در سال 85 می داند. ضمنا صراط با علم به برآشفتگی حتمی باند مذکور در انتظار برخوردهای عصبی و احتمالا حقوقی سرپلهای منافقین در ایرنا می باشد تا با مدارکی بسیار بیش از آنچه در بالا بدان اشاره شد حقایق را به استحضار ملت شریف ایران برساند.

طی روزهای آینده صراط اخبار و اطلاعات بیشتری را از عملکرد کنونی تیم جوانفکر-اسلامی فرد در ایرنا و خصوصا تقابل جوانفکر با نیروهای ارزشی و حزب اللهی این خبرگزاری دولتی منتشر خواهد کرد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین