کد خبر: ۹۶۰۵۷
تاریخ انتشار : ۱۸ اسفند ۱۳۸۸ - ۱۲:۳۵

اتهام تازه دولت ایتالیا به معصومی نژاد

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: به گزارش واحد مرکزی خبر،رادیو دولتی امریکا مدعی شد: موقعیت معصومی نژاد در جریان تحقیقات بدتر شده است .

به گفته رادیو امریکا،دادستان میلان،خبرنگار صدا و سیما را علاوه بر تلاش برای ارسال سلاح به ایران به نقش آفرینی در تشکیل یک سازمان خرابکاری متهم کرده است .

دادستان ارماندو سپاتورو، چهارشنبه گذشته نیز، یک روز پس از بازداشت خبرنگار صدا و سیما با ارائه چند قبضه کلت کمری و یک دوربین دید در شب، معصومی نژاد را به ارسال سلاح به ایران متهم کرده بود .

ایران سالهای طولانی است که در تولید انواع سلاح کمری و انواع سلاح و جنگ افزار حتی تانک و موشکهای برد بلند خودکفا شده است و به همین علت ارائه چند کلت از سوی دادستان رم با واکنش تمسخر آمیز رئیس مجلس ایران روبرو شد .

علی لاریجانی روز شنبه سناریوی بازداشت خبرنگار صدا وسیما در ایتالیا را کودکانه و طنز هفته خواند و به دولت ایتالیا توصیه کرد با این نمایشهای ساده لوحانه با حیثیت سیاسی خود بازی نکند .

رادیو دولتی امریکا در تشریح اتهامات معصومی نژاد افزود : گویا برخی موادی که خبرنگار ایرانی به ارسال آنها متهم است استفاده دو گانه دارند ومی توانند مورد استفاده نظامی قرار گیرند.

به گفته نزدیکان معصومی نژاد، منابع امنیتی واطلاعاتی ایتالیا بطور غیر رسمی تلاش برای ارسال قیر به ایران را یکی از اتهامات معصومی نژاد اعلام کرده اند .

منابع غربی می گویند ، قیر هم در آسفالت خیابانها کار برد دارد هم در صنایع پیشرفته موشکی .

بازداشت خبرنگار ایرانی چندی پس از سفر برلوسکونی نخست وزیر ایتالیا به فلسطین اشغالی صورت گرفت. رادیو رژیم صهیونیستی که مستقیم و غیر مستقیم از بازداشت خبرنگار ایرانی حمایت می کند چند روز قبل رسما اعلام کرد برلوسکونی ماه اوریل در شهر رم میزبان شیمون پرز خواهد بود .
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین