پایگاه خبری آفتاب
۰۳ /تير /۱۴۰۵
Wednesday 24 June 2026
کد خبر:۹۶۰۹۸۳
۲۳:۵۴
۱۴۰۳/۱۰/۱۳

تجاوز نظامی اسرائیل به مناطقی از جنوب لبنان

تجاوز نظامی اسرائیل به مناطقی از جنوب لبنان
منابع خبری گزارش دادند که جنگنده‌های رژیم صهیونیستی بار دیگر مناطقی از جنوب لبنان را بمباران کرده‌اند.
۲۳:۵۴
۱۴۰۳/۱۰/۱۳
به گزارش آفتاب نیوز،

جنگنده‌های رژیم صهیونیستی در چند نوبت ارتفاعات الریحان در منطقه جبل الزغرین در جنوب لبنان را بمباران کردند.

تاکنون گزارشی درباره اهداف بمباران شده و خسارات و یا تلفات احتمالی منتشر نشده است.

آتش‌بس بین رژیم صهیونیستی و لبنان با میانجیگری بین‌المللی بامداد روز چهارشنبه (هفتم آذر) اجرایی شد.

از زمان اجرایی شدن این توافق، ارتش رژیم صهیونیستی چندین بار با حمله به مناطق جنوبی لبنان و کشته و زخمی کردن شهروندان این کشور، آتش بس را نقض و از بازگشت آوارگان لبنانی به برخی شهرک‌ها و روستا‌ها در جنوب این کشور ممانعت کرده است.

گزارش خطا
ارسال پیام
captcha