کد خبر: ۹۶۱۴۶
تاریخ انتشار : ۱۹ اسفند ۱۳۸۸ - ۱۵:۵۸

نامه 216 نماینده به صادق لاریجانی در باره مبارزه با اختلاس میلیاردی

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: حسن غفوری‌فرد نامه ۲۱۶ تن از نمایندگان به صادق آملی لاریجانی ریاست قوه قضائیه را قرائت کرد، متن این نامه به شرح ذیر است:

خبر مهم دستگیری اعضا یک باند فساد اقتصادی بزرگ در ارتباط با شرکت دولتی از این جهت موجب صورت گردید که از عزم قوه قضائیه در مقابله با فساد اقتصادی حکایت دارد. در این زمینه ضمن تقدیر توجه جنابعالی را به دو نکته جلب می‌نماید:

۱) مجلس، قوه قضائیه و دولت باید تلاش نمایند زمینه‌های قانونی و خلاءهای اجرایی و نظارتی در مقابل فساد اقتصادی مرتفع گردد.

۲) براساس اطلاعات واصله شبکه فساد منحصر به یک شرکت دولتی نیست و لازم است این اقدام مبارک تا تعیین تکلیف کامل کل فساد شبکه ادامه یابد انتظار از حضرت عالی و دستگاه قضایی کشور این است که ضعیف‌کشی نگردد و کسی خود را شهروند درجه یک تلقی نکند بلکه تمامی افراد در هر سمتی که هستند و خدایی‌ناکرده دست در اموال عمومی برده‌اند مورد تعقیب قرار گیرند.

مضاعف بر آن به قرار اطلاع برخی افراد با مسوولیت‌های بالای اجرایی نقش موثرتری از اعضای بازداشت‌شده در این پرونده‌ها داشته‌اند. 

ارگان خبری نمایندگان اصلاح طلب مجلس در خبری افشا کرد: یک مقام ارشد دولتی در راس این شبکه اختلاس بزرگ میلیاردی قرار دارد و علاوه بر این مقام عالی‌رتبه، مدیر یک شرکت بیمه‌ای و تعدادی از مدیران و کارکنان دولتی حضور دارند.

بر اساس گزارش‌های دریافتی تلاش‌هایی در جریان است تا با موافقت مقامات مافوق، این مسئول کناره‌گیری کرده تا مقدمات بررسی پرونده فراهم شود.

گفته می شود این شبکه با اختلاس میلیاردها تومان منابع پولی کشور آنرا در برخی پروژه‌ها و در بین برخی افراد هزینه نموده‌اند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین