کد خبر: ۹۶۲۶۶
تاریخ انتشار : ۲۳ اسفند ۱۳۸۸ - ۱۰:۱۵

مدارس از پرداخت عوارض معاف شدند

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: علی لاریجانی رئیس مجلس در خصوص رای گیری برخی مواد و بندهای قانون بودجه سال آینده توضیحاتی را ارائه كرد. 

رئیس مجلس در جلسه صبح روز یكشنبه با توضیحاتی در مورد برخی بندهای قانون لایحه بودجه سال 89 گفت: در جلسه گذشته مقرر شده بود تا دو، سه موضوع را بررسی كنیم و به اطلاع نمایندگان برسانیم. از جمله جزء "ق" بند 3 لایحه بودجه بود كه پس از رای‌گیری برای نمایندگان این شبهه ایجاد شد كه این رای خلاف برنامه چهارم است. 

وی گفت: بررسی‌های ما نشان می‌دهد كه این رای‌گیری خلاف برنامه نیست بنابراین رای‌گیری ما در خصوص جزء "ق" بند 3 به نحوی كه رای‌گیری شد در قانون بودجه درج خواهد شد. 

رئیس مجلس در ادامه با اشاره به پیشنهاد كمیسیون آموزش و تحقیقات در خصوص معافیت از پرداخت عوارض مدارس اظهار داشت:‌ این پیشنهاد رای نصف بعلاوه یك آورد اما چون این احتمال داده می‌شد كه مخالف برنامه باشد آن را نپذیرفتیم، بررسی‌هایی كه ما انجام دادیم و با اداره قوانین هم مشورت كردیم مشخص شد كه خلاف برنامه نیست و بنابراین دو سوم رای نیاز ندارد بنابراین، این پیشنهاد را می‌پذیریم و به عنوان یك جزء از یكی از بندهای قانون درج خواهد شد. 

همچنین رئیس مجلس در خصوص ذكر نام معاونت برنامه و بودجه گفت: منعی ندارد و اشكالی بر آن مترتب نیست.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین