کد خبر: ۹۶۳۶۶
تاریخ انتشار : ۲۵ اسفند ۱۳۸۸ - ۱۱:۰۴

تامین اجتماعی:مدیران کل فقط با صدا و سیما مصاحبه کنند

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب-سرویس سیاسی:ابراهیم دربانیان مدیركل روابط عمومی و امور بین‌المللی سازمان تامین اجتماعی‌درنامه‌ای به مدیران‌كل این سازمان آنها را از مصاحبه با رسانه‌ها بدون هماهنگی با این اداره‌كل منع‌كرده‌است. 

ابراهیم دربانیان در این نامه‌مدیران‌كل تامین اجتماعی و مدیریت‌های درمان سازمان را موظف كرده است‌كه از انجام هرگونه مصاحبه و انتشار مطالب در رسانه‌های نوشتاری بدون هماهنگی با اداره‌كل روابط عمومی و امور بین‌الملل سازمان تامین اجتماعی‌پرهیزكنند. 

نكته حائزاهمیتی‌ كه از این نامه برداشت می‌شود این است‌كه این بخشنامه مربوط به خبرگزاری‌ها و روزنامه‌هاست و محدودكننده وظیفه اطلاع رسانی‌آنهاست و صداوسیما جزو رسانه‌های مورد نظرمدیركل‌روابط عمومی سازمان تامین‌اجتماعی‌نیست و مدیران‌كل تامین اجتماعی می‌توانند بدون هماهنگی با روابط عمومی با خبرنگاران صدا و سیما مصاحبه‌كنند. 

برخی‌كارشناسان و كاركنان تامین اجتماعی‌معتقدند‌كه یكی از علل افزایش مشكلات سازمان تامین اجتماعی عدم‌تعامل‌و اطلاع‌رسانی‌درست و مناسب و سنتی بودن و آشنا نبودن مدیركل روابط عمومی این سازمان با علم روزاطلاع رسانی است، هرچند‌كه برخی از منابع آگاه سازمان تامین اجتماعی از پایان دوره خدمت مدیركل روابط عمومی و امور بین‌الملل سازمان تامین اجتماعی و بازنشستگی وی خبر می‌دهندوادامه اشتغال نامبرده‌را مغایر با قوانین كشورمی‌دانند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین