کد خبر: ۹۶۴۳۸
تاریخ انتشار : ۲۶ اسفند ۱۳۸۸ - ۲۲:۵۱

سرمربی فوتسال ایران در آستانه محرومیت بین‏المللی

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: كنفدراسیون فوتبال آسیا، به دلیل درگیری حسین شمس، سرمربی تیم ملی فوتسال ایران و مدرس AFC با حسین شمسایی، احتمالا شمس را محروم خواهد كرد.


به دنبال درگیری لفظی شدید بین حسین شمس سرمربی تیم ملی فوتسال و وحید شمسایی كاپیتان تیم ملی و زیر سوال بردن نحوه‌ی انتخاب بهترین بازیكن فوتسال سال آسیا توسط حسین شمس، به احتمال فراوان این مدرس كنفدراسیون آسیا با محرومیتی روبرو خواهد شد.


پس از پایان رقابت‌های فوتسال جام باشگاه‌های آسیا درگیری لفظی بین حسین شمس و وحید شمسایی پیش آمد و به دلیل این كه سرمربی تیم ملی فوتسال، مدرس كنفدراسیون فوتبال آسیاست، حسین شمس احتمالا با محرومیت حضور در تیم ملی و شركت در رقابت‌های داخلی و بین‌المللی روبرو خواهد شد.


در صورت اطلاع یافتن كنفدراسیون فوتبال آسیا از درگیری بین حسین شمس و وحید شمسایی، مدرس AFC با محرومیت روبرو خواهد شد.


حسین شمس سرمربی تیم ملی فوتسال طی گفت‌وگویی اعلام كرده بود كه وحید شمسایی به دلیل ارتباطی كه با AFC دارد هر ساله به عنوان بهترین بازیكن فوتسال آسیا انتخاب می‌شود.


گفته‌های سرمربی تیم ملی فوتسال و اظهارات او نسبت به وحید شمسایی واكنش كاپیتان تیم ملی فوتسال ایران را نیز در پی داشته است.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۴۶ - ۱۳۸۸/۱۲/۲۷
0
0
واقعا بر این کشور باید تاسف خورد.
مربی که ظرفیت نداشته باشد در هیچ کشور متمدنی در راس تیم خواهد بود ولی در کشورمان این افراد در قدرتند و هرآنچه می خواهند بر سر تیم می آورند.
آخه در کجای دنیا چنین برخوردی یک مربی با بازیکنی که افتخار ملی است می کند که شمس می کند؟
وقتی که در هیات فوتبال حق رای پیدا کرد و همه اعتراض کردند که او مال ماهان است دست اندرکاران امر گفتند او در حد مشاور است ولی امروز خودش مستقیما عالام کرده است که همه کاره فوتسال ماهان است.
فقط می توانم بگویم تف بر این مدیریت کثیف که فوتبال را به این روز سیاه انداخته است
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین