کد خبر: ۹۶۴۸۰
تاریخ انتشار : ۰۲ فروردين ۱۳۸۹ - ۱۷:۰۷
احمدی‌مقدم در بازديد از واحدهاي نمونه نيروي انتظامي تهران

خدمت به کارکنان نیروی انتظامی را افزایش می‌دهیم

اوضاع کاملا تحت نظر است
آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: فرمانده نيروي انتظامي کشور با اشاره به اين که اين نيرو از نظر کميت خدمات ارائه شده در اوج است، گفت: امسال از نظر بهره وري، افزايش رضايت و مشارکت مردم و کيفيت خدمات، بايد کارنامه قابل قبولي داشته باشيم.

سردار سرتيپ احمدي مقدم در مراسم بازديد از واحدهاي نمونه و تعويض شيفت هاي نوروزي کارکنان نيروي انتظامي تهران بزرگ در ميدان آزادي با اشاره به فرمايش رهبر معظم انقلاب اسلامي مبني بر نامگذاري امسال با نام همت مضاعف، کار مضاعف افزود: نيروي انتظامي همواره در حال کار و تلاش بوده است و امسال بايد براي کار و تلاشي بهتر و بيشتر آماده باشد.

سردار احمدي مقدم با يادآوري سفرهاي نورزي مردم گفت: آسايش، کار بهتر و بيشتر مردم و مسئولان هم در سايه وجود امنيت عملي مي‌شود.

وي گفت: در حوادث بعد از انتخابات، برخي از سارقان و اخلالگران از فرصت اشتغال بيش از حد کارکنان نيروي انتظامي سوءاستفاده کردند که سال 89، سال جبران مافات است.

سردار احمدي‌مقدم با اشاره به اين که، خدمات کارکنان نيروي انتظامي را جبران نکرده‌ايم، گفت: امسال خدمات به آنان، افزايش چند برابري دارد.

وي افزود: با حمايت دولت و مجلس، در سه سال، بخشي از زحمات کارکنان نيروي انتظامي با پرداخت‌هاي مناسب، جبران خواهد شد.

سردار احمدي‌مقدم با تاکيد بر حفظ و حراست نيروي انتظامي از اموال و خانه‌هاي مردم در تعطيلات نوروزي گفت: امنيت شهرها و جاده‌ها و همچنين نظم و انضباط ترافيکي در روزهاي گذشته، در مقايسه با مدت مشابه سال گذشته بهتر بوده است.

سردار سرتيپ ساجدي‌نيا فرمانده انتظامي تهران بزرگ نيز با اشاره به آمادگي کامل کارکنان تحت امر خود در تعطيلات نوروزي گفت: از هيچ گونه تلاشي براي خدمت مطلوب به شهروندان تهراني فروگذار نخواهيم کرد.

در مراسم امروز که فرمانده‌هان بخش‌هاي نيروي انتظامي تهران بزرگ روساي کلانتري‌ها، گشت‌ها و روساي پليس راهور مناطق مختلف تهران بزرگ با تجهيزات و ماشين آلات خدماتي خود حضور داشتند، فرمانده نيروي انتظامي از يگان‌هاي مستقر در ميدان آزادي سان ديد. 

فرمانده نيروي انتظامي گفت: امسال به علت آغاز تدريجي سفرها، رفتار هوشمندانه مردم و هواي مساعد، ترافيک سنگين اما روان داشته ايم.

سردار سرتيپ احمدي‌مقدم با بيان اين که تاکنون، سال کم حادثه‌تري داشته‌ايم، افزود: البته تصادف و حادثه را مکرر داريم، اما در مقايسه با سال‌هاي قبل کمتر است.

وي توصيه کرد: هموطنان با آرامش و رعايت کامل قوانين راهنمايي، احتياط و همکاري با پليس و ساير بخش‌ها، حوادث و تلفات را کاهش دهند. احمدي‌مقدم گفت: در بعد امنيتي هم در يکي‌دوروز ابتداي سال، آمار سرقت‌ها 11 درصد در مقايسه با مدت مشابه سال گذشته، کاهش داشته است.

فرمانده نيروي انتظامي تاکيد کرد: اوضاع انتظامي کاملا تحت نظر است و مشکل خاصي نداريم.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین