کد خبر: ۹۶۵۶۱
تاریخ انتشار : ۰۷ فروردين ۱۳۸۹ - ۱۴:۳۹

جزئیات طرح بهسازی خیابان شریعتی در ایام نوروز تشریح شد

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: به گزارش سما؛ معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران با بیان اینکه بازسازی و مرمت بخش هایی از خیابان شریعتی از پل رومی تا پیچ شمیران در حال اجرا است گفت: در تعطیلات نوروزی با توجه به خلوت شدن تهران بازسازی تعدادی از معابر اصلی و مهم شهر در دست اجراست که در این میان بازسازی و مرمت بخش هایی از خیابان شریعتی تا 14 فروردین ماه صورت خواهد گرفت.
مهندس تشکری هاشمی با بیان این مطلب اظهار کرد: بازسازی و مرمت خیابان شریعتی از پل رومی تا پیچ شمیران در محدوده مناطق 1،3 و 7 در حال اجرا است و براساس آخرین ارزیابی ها در محدوده منطقه یک از پل رومی تا پل صدر برای بازسازی پیاده راه سازی عملیات تخریب و بتن ریزی تکمیل شده و اکنون تخریب و نوسازی جداول در دست اجراست.
وی ادامه داد: همچنین در محدود منطقه 3 از پل صدر تا خیابان مینا نیز تاکنون 3800 متر تخریب انجام شده و بخش هایی از بتن ریزی صورت گرفته است و همچنین نوسازی جداول همزمان در حال اجراست.
معاون شهردار تهران در مورد بخش هایی از خیابان شریعتی که در محدوده منطقه 7 واقع شده است نیز گفت: از خیابان مینا تا پیچ شمیران هم کار بازسازی و مرمت خیابان شریعتی با سرعت در حال اجراست و تا کنون تخریب 2000 متر از پیاده رو و بتن ریزی 1200 متر انجام شده و نصب کفپوش سنگی و تخریب و بازسازی جداول در حال اجراست.
وی ادامه داد: در بازسازی خیابان شریعتی آسفالت مجدد برخی از نقاط، بازسازی پیاده روها، جدوال، ایجاد فضاهای سبز، بازسازی و ترمیم بخش هایی از دیواره های خیابان، نصب علائم ترافیکی جدید، ایجاد سرپناه، خط کشی خیابان و بازسازی نهرها در دست اجرا است که امیدواریم با این اقدامات خیابان شریعتی که یکی از مهمترین و طولانی ترین خیابان های شهر است چهره مناسب تری به خود گرفته و تردد شهروندان در این خیابان با سهولت بیشتر صورت گیرد.
تشکری هاشمی خاطرنشان کرد: به دلیل عملیات اجرایی مترو در توسعه شمالی خط یک امکان بازسازی خیابان شریعتی از میدان قدس تا پل رومی در این مقطع وجود ندارد اما در سال جاری و پس از تعطیلات نوروز بازسازی سایر نقاط این خیابان هم با جدیت دنبال خواهد شد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین