پایگاه خبری آفتاب
۰۳ /تير /۱۴۰۵
Wednesday 24 June 2026
کد خبر:۹۶۶۸۶۴
۲۳:۳۹
۱۴۰۳/۱۱/۰۹

اسرائیل شهر نبطیه در جنوب لبنان را بمباران کرد

اسرائیل شهر نبطیه در جنوب لبنان را بمباران کرد
رژیم صهیونیستی در ادامه نقض آشکار توافق آتش بس در جنوب لبنان، شامگاه سه شنبه دو بار شهر نبطیه را بمباران کرد که به زخمی شدن شماری از شهروندان منجر شده است.
۲۳:۳۹
۱۴۰۳/۱۱/۰۹
به گزارش آفتاب نیوز،

ارتش رژیم صهیونیستی، در ادامه نقض آشکار توافق آتش بس در لبنان، این بار شهر نبطیه را بمباران کرد.

طولی نکشید که اشغالگران برای بار دوم طی امشب، شهر نبطیه در جنوب لبنان را هدف حمله قرار دادند.

وزارت بهداشت لبنان از افزایش آمار مجروحان حمله امشب رژیم صهیونیستی به نبطیه در جنوب لبنان به ۱۴ نفر خبر داد.

این وزارت در پی حمله نخست رژیم صهیونیستی، از زخمی شدن دستکم هفت شهروند لبنانی خبر داده بود.

گزارش خطا
ارسال پیام
captcha