کد خبر: ۹۶۶۹۸
تاریخ انتشار : ۰۹ فروردين ۱۳۸۹ - ۱۷:۳۹

در مشهد؛ چادر مسافران را آب برد!

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: فرماندار مشهد در گفت و گو با مهر گفت: به رغم وجود ظرفیت خالی در مدارس مشهد و با توجه به بنا کردن چادر توسط برخی زائران در سطح شهر، شب گذشته در بارش چندین ساعته باران برخی از چادرهای مسافران را آب برد. 

سید حسن موحدیان افزود: آمار مسافران ورودی به مشهد به بیش از دو میلیون و 889 هزار نفر رسید که از این تعداد یک میلیون و 947 هزار نفر با وسایل نقلیه شخصی به مشهد سفر کرده اند.

فرماندار مشهد افزود: تعداد مسافرانی که از طریق پایانه مسافربری با 13 هزار و 17 دستگاه اتوبوس به قصد زیارت و سیاحت وارد مشهد شده اند نیز 532 هزار و 672 نفر است.

وی تاکید کرد: مسافران ورودی مشهد از طریق ناوگان ریلی نیز بالغ بر 293 هزار نفر است که این تعداد با 585 رام قطارجابجا شده اند و مسافرانی که از طریق فرودگاه شهید هاشمی نژاد با 782 پرواز به مشهد انتقال داده شده اند نیز 97 هزار و 500 نفر است.

موحدیان اذعان داشت: از ابتدای تعطیلات نوروزی تاکنون دو میلیون و 775 هزار مسافر نیز مشهد را به قصد سایر نقاط کشور ترک کرده اند.

وی تاکید کرد: شب گذشته در بارش چندین ساعته باران و آب بردگی برخی از چادرهای مسافرتی مسافران در کمپها بیش از 200 خانوار در سالن قدیمی پایانه مسافربری مشهد که برای پذیرش این دسته از مسافران مهیا شده بود اسکان داده شدند.

فرماندار مشهد افزود: تعدادی از مسافران به مدارس و مراکزی که آموزش و پرورش تدارک دیده بود معرفی شدند و هنوز هم این ظرفیت خالی برای پذیرش این مسافران وجود دارد.

وی به مسافران توصیه کرد: تا حد امکان از بنا کردن چادر در سطح شهر بپرهیزند و از ظرفیتهای در نظر گرفته شده مدارس برای اسکان استفاده کنند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین