کد خبر: ۹۶۷۳۹
تاریخ انتشار : ۱۰ فروردين ۱۳۸۹ - ۱۲:۳۰
بامداد امروز به‌‌دنبال شلیک چند تیر هوایی در ولنجک رخ داد؛

خودزنی سارق در تعقیب ‌و ‌گریز پلیسی

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: ساعت 2:48 بامداد امروز دهم فروردین‌ماه ماموران کلانتری 163 ولنجک هنگام گشت‌زنی در محدوده، به یک واحد مسکونی که درب پارکینگش باز بود مشکوک شدند که در بررسی دقیق‌تر متوجه حضور دو مرد جوان در حیاط خانه شدند.

در همین حال، دو جوان وقتی متوجه حضور ماموران شدند از طریق پله‌های آپارتمان به سمت پشت‌بام رفته و برای جلوگیری از تعقیب ماموران از طبقه چهارم به سمت آنها گاز اشک‌آور پاشیدند.

آنها پس از رسیدن به پشت بام، شیشه در را شکستند و با شیشه شکسته به سمت ماموران حمله‌ور شدند که با شلیک چند تیر هوایی، یکی از آنها دستگیر شد و نفر دوم با پریدن از ارتفاع چهارمتری به حیاط خانه همسایه پرید و پس از شکستن شیشه طبقه اول، وارد خانه شد.

سرهنگ جلیلی رییس کلانتری 163 ولنجك با اعلام این خبر به خبرنگار ایلنا گفت: متهم 27 ساله به نام قهرمان که خود را در محاصره ماموران دیده بود با شیشه شکسته‌ای که در دستش بود اقدام به زدن رگ دست خود کرد اما قبل از مجروحیت جدی، دستگیر شد.

بررسی‌های به‌عمل آمده نشان داد، متهمان با یک خودرو پراید به محل آمده‌اند که در بازرسی از خودرو تعدادی وسایل و تجهیزات شکستن قفل و چند دستگاه تلفن همراه کشف شد.

متهمان برای تحقیقات بیشتر تحویل پایگاه یکم پلیس آگاهی شدند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین