کد خبر: ۹۶۷۶۶
تاریخ انتشار : ۱۰ فروردين ۱۳۸۹ - ۱۹:۳۶

بنیادکار در کوره ذوب آهن ذوب شد

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: در ادامه رقابتهای روز نخست هفته چهارم لیگ قهرمانان آسیا از ساعت 16:30 دقیقه امروز به وقت تهران تیم های فوتبال بنیادکار و ذوب آهن در ورزشگاه جار تاشکند و به قضاوت "سان بائو جی" از چین به مصاف هم رفتند که در پایان شاگردان منصور ابراهیم زاده با یک گل حریف خود را شکست دادند.

در نیمه اول که توپ زمان بیشتری در اختیار بازیکنان بنیادکار قرار داشت، در دقیقه 30 محمدرضا خلعتبری برخلاف جریان بازی دروازه شاگردان اسکولاری را باز کرد تا نیمه اول با برتری نماینده ایران به پایان برسد.

در این نیمه ریوالدو و دنیلسون دو بازیکن خارجی بنیادکار به همراه جباراف پایه گذار حملات پرتعداد تیم ازبک بودند اما نتوانستند از این حملات به گل برسند.

با شروع نیمه دوم بازهم این بنیادکار بود که با حملات پرتعداد خود بارها دروازه ذوب آهن را به خطر انداخت اما نتوانست به گل تساوی دست پیدا کند.

در دقیقه 67 این دیدار ریوالدو به دلیل خطای خطرناک روی محمد منصوری با کارت قرمز مستقیم داور از بازی اخراج شد.

در دقایق باقی مانده تیم ذوب آهن با آرامش و تمرکز لازم فوتبالی قابل قبول و منطقی را به نمایش گذاشت و توانست فشار تیم میزبان را کنترل کند تا به سه امتیاز شیرین دست یابد و به صدرنشینی خود تداوم ببخشد.

ذوب آهن با یک پیروزی دیگر از دو بازی باقی مانده خود صعودش به مرحله بعد را قطعی خواهد کرد. این اتفاق در صورتی رخ خواهد داد که دو تعقیب کننده این تیم در بازیهای باقی مانده به پیروزی برسند.

تیم فوتبال ذوب آهن با این پیروزی 10 امتیازی شد و صعودش به مرحله بعد مسابقات را تا حدود زیادی قطعی کرد. بنیادکار ازبکستان نیز با 6 امتیاز در رده دوم قرار دارد. الاتحاد عربستان 4 امتیازی است و الوحده امارات نیز بدون امتیاز در انتهای جدول قرار دارد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین