کد خبر: ۹۶۸۳۷
تاریخ انتشار : ۱۲ فروردين ۱۳۸۹ - ۱۱:۲۴

محجوب عضو کمیسیون اجتماعی مجلس: دولت توجهی به قانون مدیریت خدمات کشوری ندارد

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: علی‌رضا محجوب اظهار داشت: نمایندگان مجلس تلاش خود را در این راستا قرار دادند تا تورم را کنترل کنند، از جمله می‌توان به عدم تصویب پیشنهاد 40 هزار میلیارد تومان دولت برای هدفمند کردن یارانه‌ها اشاره کرد که اگر به تصویب می‌رسید با تورم وحشتناکی مواجه می‌شدیم. 

وی خاطرنشان کرد: باید توجه داشت در این بین حقوق بگیران و کارگران و کارمندان مال باختگان اصلی تورم در سال 1389 به شماره می‌آیند. 

وی افزود: متاسفانه بخشی از آنچه در بند 7 لایحه بودجه 1389 پیش‌بینی شده بود به همان شکلی که دولت به مجلس ارائه کرده بود با تاکید آن (دولت) به تصویب رسید. 

دبیرکل خانه کارگر افزود: این موضوع متاسفانه تبعاتی به همراه دارد چرا که از نظر ما مبهم و نامعلوم است، ما معتقدیم توجهی از سوی دولت به قانون مدیریت خدمات کشوری نشده است. 


عضو کمیسیون اجتماعی مجلس گفت: دولت توجهش را در جلوگیری از افزایش دستمزد قرار داده و با طرح این موضوع که انشاالله تورمی نخواهیم داشت سعی کرد حقوق و دستمزدها را افزایش ندهد. 

محجوب تصریح کرد: ما با توجه به سابقه ای که از صحبت های رئیس جمهور داریم معتقدیم باید به تورم به عنوان یک واقعیت توجه شود.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین