کد خبر: ۹۶۸۵۳
تاریخ انتشار : ۱۲ فروردين ۱۳۸۹ - ۲۱:۰۳

محدودیت‏های ترافیکی استان تهران؛ 13 فروردین

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: پلیس راه فرماندهی انتظامی استان تهران با توجه به افزایش ترددهای جاده‏ای در 13 فروردین ماه ضمن در خواست از رانندگان به رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی محدودیت های ترافیکی شهرستان تهران را اعلام کرد . 

سرهنگ همایون شریفی، سرپرست پلیس راه استان تهران با اشاره به استقبال شهروندان از روز طبیعت و همچنین بازگشت مسافران نوروزی از مسافرت، اظهار كرد: همه ساله در پایان تعطیلات نوروزی و روز طبیعت بار ترافیکی محورهای منتهی به شهرستان‌های استان تهران مخصوصاً شهرستان کرج پر حجم و سنگین می شود ازهمین رو پلیس راه استان مأموریت دارد با استفاده از امکانات، نیرو و تجهیزات مربوطه نظم عبور و مرور و ارتقای ضریب ایمنی تردد در محورهای مواصلاتی را برقرار کند. 

وی تصریح کرد: با توجه به افزایش تردد خودروها در روز طبیعت و تشدید ترافیک در محورهای اصلی درون و برون شهری استان تهران تدابیر و محدودیت‌های ترافیکی ذیل را از ساعت 6 صبح روز جمعه سیزدهم فروردین اجرا و خاتمه آن منوط به تخلیه کامل ترافیکی محور های مواصلاتی خواهد بود: 

- ممنوعیت تردد موتور سیکلت از ساعت 6 صبح سیزدهم فروردین از پل کردان به سمت برغان. 

- ممنوعیت تردد کامیون و اتوبوس از ساعت 6 صبح سیزدهم از سه راهی برغان – چندار به سمت برغان. 

- اجرای طرح یکطرفه نمودن محور از میدان راهدار به سمت برغان و چندار از ساعت 13 مورخه سیزدهم فروردین. 

- تردد انواع وسائل نقلیه در محور هراز از ساعت13 ال 24 روز پنجشنبه دوازدهم فروردین ماه از رودهن به آب اسک ممنوع بوده و تردد انواع وسائل نقلیه از ساعت 15 الی 24 همان روز از آب اسک به رودهن یکطرفه خواهد بود و این محدودیت در روز سیزدهم فروردین نیز اعمال خواهد شد . 

- تردد انواع وسائط نقلیه از ساعت 15 الی 24 روزهای 12 و 13 فروردین از مرزن آباد به سمت کرج یک طرفه است و ورود وسائط نقلیه از ساعت 12 الی 24 همان روز از کرج به سمت مرزن آباد ممنوع است . 

- تردد انواع کامیون و تریلر (به استثنای کامیون و تریلرهای حامل مواد سوختی و فاسدشدنی) از ساعت 12 روز جاری تا ساعت 12 روز شنبه چهاردهم فروردین ماه سال جاری از سمت قائم شهر و بالعکس ممنوع است . 

- جلوگیری از تردد وسایط نقلیه با عیب و نقص فنی و کنترل برگ معاینه فنی و سایط نقلیه عمومی . 

- برخورد جدی با تخلف حمل مسافر با وانت بار و کامیون . 

- کنترل سرعت وسایط نقلیه در آزاد راههای سطح استان تهران با استفاده از دوربین های سرعت سنج. 

- کنترل ناوگان مسافربری و تانکر های سوخت رسان از طریق سامانه GPS . 

- کنترل مدارک رانندگان شامل گواهینامه ، بیمه نامه شخص ثالث و کارت مشخصات خودرو و اقدام برابر ضوابط . 

گفتنی است ، در طول اجرای این طرح از رانندگان ناوگان مسافربری و رانندگان خودروهای سواری که اقدام به حرکات مخاطره آمیز و خطرناک کند تست اعتیاد به عمل خواهد آمد .
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین