کد خبر: ۹۶۹۳۶
تاریخ انتشار : ۱۴ فروردين ۱۳۸۹ - ۱۷:۴۱

آیا جمع آوری پایه های مونوریل صادقیه با خواست مردم بوده است؟

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: به گزارش حیات، سعید طلوعی با بیان این مطلب اظهار کرد: 22 پایه پروژه نیمه کاره مونوریل صادقیه که 10 پایه آن به صورت کامل شده و 12 پایه به صورت آرماتور بندی بود باعث سد معبر و ایجاد مزاحمت ها ومشکلات زیادی برای شهروندان در محدوده ایستگاه مترو صادقیه شده بود که با توجه به درخواست های مکرر شهروندان و شورایاران محلات پایه های این پروژه که ناکام ماند و ادامه نیافت ، جمع آوری شد. 

وی افزود : 22 پایه این پروژه نیمه کاره در فاصله ای حدود 250 متر ایجاد شده بود که در واقع هر 10 متر یک پایه وجود داشت و این مساله ضمن ایجاد مزاحمت برای تردد شهروندان ، تردد خودروها را با مشکل مواجه کرده بود و همچنین به شدت منظر شهری و زیبایی های بصری محدوده را از بین برده بود. 

شهردار منطقه 5 تصریح کرد : از سوی دیگر با توجه به اینکه شهر تهران از ابتدا بر اساس اصول شهرسازی ایجاد وگسترش نیافته ، ایجاد مونوریل در شهر مشکلات بسیار عدیده ای را به وجود میآورد چنانچه قطار هوایی ممکن است از کنار پنجره ها و حریم خانه ها عبور کند. 

وی خاطر نشان کرد: پروژه منوریل صادقیه نیز به دلیل نداشتن پشتوانه و کار کارشناسی متوقف ماند و اجرایی نشد اما پایه های این پروژه سال ها بود که برای شهروندان ایجاد معضل کرده بود و با توجه به اینکه این پایه ها در مجاورت ایستگاه مترو صادقیه که از پرتردد ترین ایستگاه های مترو است واقع شده بود آن هم در رفیوژ میانی خیابان تردد ها را با مشکل اساسی مواجه ساخته بود. 

طلوعی افزود: جمع آوری پایه های پروژه نیمه کاره مونوریل صادقیه با همکاری و مشارکت شهروندان صورت گرفت و پس از جمع آوری پایه ها مسیر کاملا آسفالت شد که این مساله رضایتمندی کسبه و ساکنان این محدوده را به دنبال داشته است.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۳۹ - ۱۳۸۹/۰۱/۱۵
0
0
عاقبت کار غیر کار شناسی واصرار مدعیان خدمت رسانی.!!!؟؟؟ همین است
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین