کد خبر: ۹۷۰۶۸
تاریخ انتشار : ۱۷ فروردين ۱۳۸۹ - ۰۸:۱۵
رده‌بندی باشگاههای جهان

ذوب آهن برترین باشگاه ایران

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب ورزشی:در آخرین رده بندی سایت بین المللی تاریخ و آمار جهان باشگاه که امروز یکشنبه شانزدهم فرودین‌ماه(پنجم آوریل) اعلام شد، تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان ضمن قرار گرفتن در صدر تیم‌های باشگاهی ایران، به همراه تیم‌های الاهلی لیبی، هرنون هلند و ناگویای ژاپن به صورت مشترک رده 172 دنیا را از آن خود کرد.

به گزارش مهر در این رده بندی تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان به دلیل درخشش در مسابقات مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا با صعود 101 پله ای، از رده 273 دنیا به جایگاه 172 جهان دست یافت.

پس از تیم ذوب آهن، تیم سپاهان اصفهان با 67 پله صعود از رده 289 به رده 222 دنیا صعود کرد اما در رده بندی تیم‌های ایرانی نسبت به رنکینگ گذشته یک پله سقوط کرد.

استقلال تهران هم با 99 پله صعود از جایگاه 334 دنیا به رده 235 رسید اما پرسپولیس دیگر تیم مطرح تهرانی از رده 246 به رده 325 سقوط کرد.

از تیم های ایرانی تنها تیم های استقلال ، پرسپولیس ، سپاهان و ذوب آهن در این رده بندی حضور دارند.

در این رده بندی که 350 تیم مطرح جهان در آن قرار دارند، تیم‌های "بارسلونا" اسپانیا، "استودیانتس " آرژانتین، "وردربرمن" آلمان، "چلسی" انگلستان، "منچستریونایتد" انگلستان، "کروزیو" برزیل، "آرسنال" انگلستان، "رم" ایتالیا و "بایرن مونیخ" آلمان رده‌های اول تا دهم را به خود اختصاص داده اند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین