رضا درویش مدیرعامل باشگاه پرسپولیس امروز مصاحبهای را با رسانه رسمی این باشگاه انجام داد و در پاراگرافهای مختلف بارها تاکید کرد صدای اعتراض هواداران را در استادیوم شنیده و تمام تلاشش را برای بستن تیمی قدرتمند برای فصل آینده به کار خواهد گرفت.
اما در بخشی از این مصاحبه نکته جالب توجهی بود که از نظر خیلیها دور ماند. مدیرعامل پرسپولیس تاکید کرد برای ارتباط مستقیم با هواداران پرسپولیس در سرتاسر جهان برنامهای را در نظر گرفته است. به هرحال این یک واقعیت است که در تمام باشگاههای بزرگ دنیا یک خط ارتباطی قدرتمند بین هواداران و سران این باشگاهها وجود دارد که آنها را در جریان نظرات هواداری در استادیوم و خارج از ورزشگاهها میگذارد.
در فوتبال دنیا هواداران همیشه حاضر در استادیومها را تنها بخشی از طیفهای مختلف هواداری قلمداد کرده و به بخشهای دیگر هواداری نیز بها میدهند و حرف هایشان را میشنوند. حال رضا درویش با اطلاع از این موضوع وعده داده که قرار است سامانهای به منظور تبادل نظر هواداران با خود او و دیگر اعضای هیات مدیره ایجاد شود تا طیفهای مختلف هواداری -از استادیوم روها گرفته تا هواداران در فضای مجازی و حقیقی- از این طریق مستقیم در ارتباط باشند.
درویش در این بخش از مصاحبه اش میگوید:
مطمئن باشید که اعتراضها را با جان و دل میشنوم و برنامهای هم در دستور کار باشگاه قرار دادیم تا سامانهای را برای انتقال مستقیم انتقادها و نظرات هواداران به مدیرعامل و هیات مدیره ساماندهی کنیم.
این دیدگاه نشان میدهد که باشگاه پرسپولیس بیش از پیش به دنبال برقراری ارتباط با بخشها و طیفهای مختلف هواداری در سرتاسر جهان است و بی شک میتواند از این قضیه در راهبرد بهتر باشگاه بهره ببرد.