کد خبر: ۹۷۱۵۴
تاریخ انتشار : ۱۸ فروردين ۱۳۸۹ - ۰۰:۳۲

اینترمیلان وبارسلونا به نیمه نهایی باشگاههای اروپا صعود کردند

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: دیدار دو تیم اینتر و زسکا مسکو از سری رقابتهای دور برگشت مرحله یک چهارم پایانی لیگ قهرمانان اروپا، با برتری یک بر صفر اینتر به پایان رسید.
با شروع بازیهای یک چهارم پایانی قهرمانی باشگاهای اروپا، تیم فوتبال اینترمیلان ایتالیا سه شنبه شب در دیدار برگشت از مرحله یک چهارم نهایی رقابت های لیگ قهرمانان اروپا با پیروزی یک بر صفر مقابل زسکا موسکو روسیه به نیمه نهایی لیگ قهرمانان رسید. 

دیدار رفت دو تیم هم که با داوری هووارد وب و در ورزشگاه سن سیرو برگزار شد، تنها یک گل داشت و آن هم به نفع اینتر میزبان به ثمر رسید.تک گل این بازی توسط اشنایدر بازیکن هلندی اینتر در دقیقه 6 بازی به ثمر رسید.

شاگردان مورینیو با این گل زودهنگام و کنترل بازی در مجموع دو دیدار رفت و برگشت با نتیجه 2 بر صفر از سد زسکا مسکو گذشتند تا  در نمیه نهایی به دیدار بارسلونا بروند.

از سوی دیگر، دیدار برگشت تیم های بارسلونا و آرسنال در مرحله یک چهارم نهایی رقابت های لیگ قهرمانان اروپا با نتیجه پر گل 4 بر یک به سود بارسلونا خاتمه یافت تا این تیم در مرحله نیمه نهایی بار دیگر به دیدار اینتر میلان ایتالیا برود.  تیم فوتبال بارسلونا که در دیدار رفت در ورزشگاه امارات لندن با نتیجه 2 بر 2 مقابل تیم فوتبال آرسنال متوقف شده بود در دیدار برگشت و در ورزشگاه نیوکمپ بارسلون با نتیجه پر گل 4 بر 1 از سد شاگردان ونگر گذشت.

اولین گل این دیدار را بنتنر مهاجم آرسنال در دقیقه 18 به ثمر رساند اما این گل خیلی سریع توسط لیونل مسی در دقیق 21 پاسخ داده شد. 
لیونل مسی در نیمه اول در دقایق 37 و 42 نیز دو بار دروازه تیم فوتبال آرسنال را گشود تا دو تیم با نتیجه 3 بر یک به رختکن بروند.
در نیمه دوم نیز لیونل مسی چهارمین گل خود و بارسلونا را در دقیقه 88 به ثمر رساند تا در نهایت آبی اناری پوشان بارسلون با نتیجه 4 بر یک از سد آرسنال بگذرد و حریف اینتر میلان در دیدار نیمه نهایی لیگ قهرمانان شود. دیدارهای نیمه نهایی در 31 فروردین و اول اردیبهشت ماه برگزار می شود.

فابرگاس کلیدی ترین بازیکن فصل آرسنال، گالاس و آرشاوین دیگر مصدومان آرسنال در این دیدار غایب بودند. ضمن اینکه الکساندر سانگ بازیکن کامرونی این تیم نیز به دلیل مصدومیت در این دیدار حضور نداشت.



در گروه مقابل نیز لیون با بوردو بازی خواهند داشت و منچستر یونایتد به دیدار بایرن مونیخ خواهد رفت درحالیکه در مونیخ با نتیجه 2 بر یک بازی را به بایرن واگذار نموده است.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین