کد خبر: ۹۷۱۹۵
تاریخ انتشار : ۱۸ فروردين ۱۳۸۹ - ۱۷:۵۶
گفت و گوی آفتاب با محمد مهدی شهریاری:

کاندیداهای اصلاح طلب درانتخابات شوراها محدودیت بیشتری خواهند داشت

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب- سرویس سیاسی: برخی برای آن که در مسند قدرت باقی بمانند شاید نخواهند شرایط را برای مشارکت گسترده مردم در انتخابات شورای شهر فراهم کنند، چرا که می‌دانند با مشارکت گسترده مردم ، این اصلاح طلبان خواهند بود که در انتخابات به پیروزی دست خواهند یافت. 

محمد مهدی شهرياری در گفت و گو با خبرنگار آفتاب درخصوص برنامه اصلاح طلبان برای حضور در انتخابات شوراهای شهر و روستا اظهارداشت: ابتدا بايد ديد آيا دولت شرايطي براي هرچه بهتر برگزار شدن انتخابات فراهم خواهد كرد.

وی گفت: اگر فضا مهيا شود و مردم تمايلی به شركت در انتخابات داشته باشند، مطمئنا اصلاح طلبان در اين انتخابات شركت می‌كنند زيرا درصورت مشاركت بالای مردم در تهران و كلان شهرها پيروزی با اصلاح طلبان خواهد بود.

عضو فراكسيون خط امام (ره) مجلس تصريح كرد: اين بدبيني وجود دارد كه در انتخابات گذشته تخلفاتی صورت گرفت، اگراين فضا همچنان پايدار باشد تاثير زيادی در ميزان مشاركت خواهد داشت.

وی افزود: انتخابات شوراها زمينه انتخابات رياست جمهوری است واگر حضور گسترده مردم را در اين انتخابات شاهد باشيم مطمئنا اصلاح طلبان پيروز می‌شوند و اين پيروزی می‏تواند سرآغازی برای موفقيت در انتخابات رياست جمهوری آينده باشد.

شهرياری اظهارداشت: حال شايد برخی برای آن كه خود همچنان در مسندقدرت باشند، خواهان مشاركت گسترده مردم نباشند و شرايط را نيز برای اين حضور فراهم نكنند؛ زيرا می‌دانند در صورت مشاركت گسترده مردم، اين اصلاح طلبان هستند كه پيروز انتخابات خواهند شد.

وی تاكيدكرد: پيروزی اصلاح طلبان در انتخابات شوراها می‌تواند سرفصل جديدی برای اين جريان سياسی در كشور باشد.

شهرياری گفت: اصلاح طلبان در دوره‌های قبلی شوراها با شعارهای حقوق شهروندی به ميدان آمدند و اين بار نيز همين مسير را طی‌ خواهند كرد. مردم تهران و كلان شهرها اعتماد بيشتری به اصلاح طلبان دارند و اگر مردم در انتخابات حضور گسترده داشته باشند نتيجه دل‌خواهشان به دست می‌آيد.

عضو كميسيون امنيت ملی و سياست خارجی مجلس تاكيد كرد: البته برخورد با كانديداهای اين جريان سياسی نيز در نوع حضور آن در انتخابات موثر است هرچند به نظر می‏آيد در انتخابات بعدی محدوديت‏هايی برای كانديداهای اصلاح طلب وجود خواهد داشت.

وی گفت: درصورتی كه محدوديت برای اصلاح‌طلبان ايجاد شود بهترين راه اين است كه اصلاح‌طلبان معتدل با اصولگرايان منتقد ائتلاف كرده و در اين انتخابات شركت كنند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۰
ناشناس
|
United States of America
|
۰۹:۵۰ - ۱۳۸۹/۰۱/۲۰
0
0

مزاح میفرمایند ایشان؟!
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین