کد خبر: ۹۷۲۶۱
تاریخ انتشار : ۲۱ فروردين ۱۳۸۹ - ۰۳:۲۹

دیدار مهندس موسوی و مصطفی تاج زاده با خانواده های زندانیان سیاسی

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: مهندس میرحسین موسوی و دکتر زهرا رهنورد در ادامه دیدارهای نوروزی خود با زندانیان سیاسی آزاد شده، با عبدالله مومنی سخنگوی ادوار تحکیم وحدت که پس 9 ماه زندان اکنون در مرخصی به سر می برد دیدار کردند. 

 مهندس موسوی در این دیدار با اشاره به وضعیت گروه های سیاسی و دانشجویی در کشور گفت: در هر شرایطی باید آنقدر انعطاف داشت که بسته به آن شرایط بتوان نحوه فعالیت مفید را با برنامه ریزی های مناسب تعیین کرد.

به گزارش برخی از سایت های خبری زهرا رهنورد نیز در این دیدار گفت: مردم حق دارند که راجع به خواسته های خود صحبت کنند و اکنون به درستی از این حق خود استفاده می کنند.

عبدالله مومنی نیز ضمن تشکر ازحضور آقای موسوی و خانم رهنورد خاطره ای از دوران زندان و خوابی که در آنجا از آقای موسوی دیده بود را تعریف کرد.

عبدالله مومنی شب ۳۰ خرداد ۱۳۸۸پس از انتخابات دهیمن دوره ریاست جمهوری در ساختمان ستاد شهروند آزاد در میدان ونک تهران که ریاست ستاد شهروند آزاد (حامیان کروبی) را بر عهده داشت بازداشت شد. 

عبدالله مومنی به 8 سال حبس تعریزی محکوم شده است و یکشنبه، ۱۶ اسفند ۱۳۸۸ پس از تحمل ۲۶۰ حبس روز از زندان اوین آزاد شد
دکتر زهرا رهنورد و مهندس میرحسین موسوی  همچنین با خانواده بدرالسادات مفیدی دبیر زندانی انجمن صنفی روزنامه‌نگاران ایران ملاقات کردند.

دکتر رهنورد با اظهار ناراحتی از طولانی شدن اسارت بدری مفیدی خطاب به خانواده اش گفت: وی مایه افتخار شما، ما و همه ایرانیان است.

مهندس موسوی نیز در سخنانی کوتاه شرایط امروز ایران را گذرا توصیف کرد و گفت: شرایط امروز درست همانند جریان آبی است که خاک نرم روی آن پاشیده‌اند. خاکی که در گذر زمان در آب فرو می رود و آب دوباره نمایان می شود.

مهندس موسوی و زهرا رهنورد در این دیدار هر دو ضمن تجلیل از استقامت خانم مفیدی، آرزوی آزادی هر چه سریع‌تر وی و تمام زندانیان سیاسی را کردند. 

همچنین برخی از سایت های خبری گزارش دادند مصطفی تاجزاده که چند هفته پیش از زندان آزاد شده است و در طی این مدت به ملاقات بسیاری از زندانیان سیاسی آزاد شده و خانواده های زندانیان دیگر رفته است، در ادامه دیدارهای خود از خانواده های زندانیان سیاسی به همراه همسرش فخرالسادات محتشمی پور با حضور در منزل پدری بهاره هدایت، عضو شورای مرکزی دفتر تحکیم وحدت، ضمن دلجویی از خانواده وی و ابراز همدردی، از شجاعت و مقاومت و پایداری فرزندشان تجلیل کردند.

در این دیدار تاجزاده ابراز امیدواری کرد که بزودی سایر زندانیان دربند و دانشجویان بتوانند به آغوش خانواده های خود بازگردند.

مصطفی تاج زاده و فخرالسادات محتشمی پور سپس به منزل احمد زیدآبادی رفتند و با همسر و فرزندان این روزنامه نگار منتقد که بیش از ۹ ماه در بند است، دیدار کردند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین