کد خبر: ۹۷۶۱۷
تاریخ انتشار : ۲۶ فروردين ۱۳۸۹ - ۰۰:۳۵
نماینده شهرستان ورامین در مجلس در گفتگو با آفتاب:

دکتر نقوی: با تکروی راه به جایی نخواهیم برد

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: دکتر نقوی نماینده شهرستان ورامین در مجلس شورای اسلامی به خبرنگار آفتاب گفت: واگذاری مسئولیت قیمت‌گذاری و توزیع گوشت از جهاد کشاورزی به وزارت بازرگانی، نداشتن نماینده در وزارت بازرگانی از سوی دامپروران جهت بیان مشکلات و کمبودها و غیره را از دیگر مشکلات دامپروران برشمرد و افزود: واردات بی‌رویه دام زنده و گوشت از سایر کشورها علاوه بر انتقال بیماری‌های متنوع به زیان تولیدکنندگان داخلی خواهد بود و این امر روز به روز نگرانی تولیدکنندگان را تشدید می‌کند. 

وی خواستار بررسی و توجه بیشتر مسئولان به این مشی این جلسه ضمن بیان اینکه 20 درصد تذکرات خود را در مجلس به حوزه‌ی مشکلات کشاورزی و دامپروری اختصاص داده افزود: از زمانی که به عنوان نماینده مردم شهرستان ورامین در مجلس فعالیت خود را آغاز نمودم حوزه‌های اقتصادی شهرستان را تعریف نموده و با توجه به شرایط بحران اقتصادی فعالیت خود را بر نقش‌آفرینی متمرکز کردم و در راستای رفع معضلات کشاورزی و به‌ویژه دامپروری از تمام ابزارهایی که در توان داشتم استفاده نمودم. 

دکتر نقوی اظهار داشت: شهرستان ورامین دوران اوج خود را در حوزه‌ی دامپروری گذرانده و در حال طی کردن حرکت صعودی خود می‌باشد که پیشبرد این امر نیازمند تلاش مستمر و گسترده می‌باشد.

وی افزود: باید با شناسایی تحولات اقتصادی دولت و توجه به نیازهای اقتصادی کشور و در جهت توسعه و پیشبرد اهداف فعالیت‌های گوناگونی انجام داد. 

نماینده مردم ورامین در پایان با تأکید بر اتحاد و یکپارچگی مسئولان گفت: با توجه به تجربه روز دنیا باید بدانیم که با تکروی راه به جایی نخواهیم برد بنابراین باید با اتحاد و انسجام، دولت و مسئولان کشوری را در برابر خواسته‌های خود ملزم به پاسخگویی نماییم و با استفاده از راه‌کارهای مفید منافع خود را رد شهرستان حفظ نماییم.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین