پایگاه خبری آفتاب
۰۳ /تير /۱۴۰۵
Wednesday 24 June 2026
کد خبر:۹۷۶۶۲۱
۲۰:۴۲
۱۴۰۳/۱۲/۲۷

توپ دربی با حضور اعضای تیم ملی فروخته شد

توپ دربی با حضور اعضای تیم ملی فروخته شد
مراسم خیریه توپ دربی ۱۰۵ پایتخت با حضور اعضای تیم ملی برگزار شد.
۲۰:۴۲
۱۴۰۳/۱۲/۲۷
به گزارش آفتاب نیوز،

با توجه به فرا رسیدن ماه مبارک رمضان، روز ۲۷ اسفند، توپ شهرآورد ۱۰۵ برای کمک به آسایشگاه کهریزک واگذار خواهد شد.

در این مراسم مهدی محمد نبی، نایب رئیس اول فدراسیون و مسئولان فرهنگی وزارت ورزش و سازمان لیگ حضور داشتند.

در این مراسم برند خوشبخت به صورت همت عالی توپ شهرآورد ۱۰۵ را خریداری کرده که این مبلغ به مدیرعامل آسایشگاه کهریزک واگذار خواهد شد.

در این مراسم مهدی محمد نبی، نایب رئیس اول فدراسیون فوتبال، امیر قلعه‌نویی، سرمربی تیم ملی، سردار آزمون، علیرضا جهانبخش، علیرضا بیرانوند، شجاع خلیل‌زاده، روزبه چشمی و سعید عزت اللهی به نمایندگی از تیم ملی حضور داشتند.

گزارش خطا
برچسب‌ها:
شهرآورد سازمان لیگ
ارسال پیام
captcha