کد خبر: ۹۷۷۴۷
تاریخ انتشار : ۲۸ فروردين ۱۳۸۹ - ۱۳:۳۰
درادامه مناقشه علی آبادی با سازمان تربیت بدنی:

ماموران حراست سازمان تربیت بدنی توسط پلیس دستگیرشدند

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب:  امروز دو تن از نمایندگان حراست سازمان تربیت بدنی  مجدداً در محل کمیته حضور یافتند که برای جلوگیری از وقوع برخی اتفاقات برخلاف اتفاقات پیشن، با پلیس 110 تماس حاصل شد و ماموران نیروی انتظامی نیز پس از حضور در محل نسبت به دستگیری نمایندگان حراست سازمان اقدام کردند. 
 
براساس این گزارش، در شرایطی که به نظر می‏رسد تنش‏ها میان کمیته ملی المپیک و سازمان تربیت بدنی همچنان استمرار دارد و نقطه پایانی برای آن متصور نیست، اختلاف سازمان ورزش و کمیته ملی المپیک پیرامون در اختیار داشتن کنترل و امنیت مجموعه اداری کمیته و آکادمی ملی المپیک در چند روز گذشته بالا گرفته و حتی درگیری‏هایی را به همراه داشته است.

این درگیری‏ها ساعتی پیش مجدداً به شکل محدود به وقوع پیوست که این بار مسئولان مرتبط در کمیته ملی المپیک با اطلاع این ماجرا به پلیس 110، خواستار برخورد نیروی انتظامی شدند که این امر منجر به دستگیری دو تن از ماموران حراست سازمان تربیت بدنی شده بود که به کمیته ملی المپیک آمده بودند.

حامد شریف زاده رئیس شرکت سرمایه گذاری کمیته ملی المپیک که حراست این نهاد را نیز برعهده دارد، ضمن تایید این خبر، اظهار داشت: امروز دو تن از نمایندگان حراست سازمان تربیت بدنی به شکل غیرقانونی مجدداً در محل کمیته حضور یافتند که برای جلوگیری از وقوع برخی اتفاقات، برخلاف اتفاقات پیشن با پلیس 110 تماس حاصل شد و ماموران نیروی انتظامی نیز پس از حضور در محل نسبت به دستگیری نمایندگان حراست سازمان اقدام کردند.

وی یادآور شد: با وکیلمان صحبت کرده‏ایم که بابت این اتفاقات و اعمال خلاف قانون طرح شکایت کند و تا مشخص شدن وضعیت از طریق قانونی پیگیر این ماجرا هستیم
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین