کد خبر: ۹۷۸۴۰
تاریخ انتشار : ۳۰ فروردين ۱۳۸۹ - ۰۳:۲۹

آخرین نتایج و جدول فوتبال باشگاهی اسپانیا، انگلیس و ایتالیا

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: درادامه بازیهای کالچیو ایتالیا، تیم رم تا با پیروزی در داربی شهر رم، بار دیگر صدر جدول را از نرآتزوری پس گرفت. 
داربی پربرخورد و جنجالی شهر رم با پیروزی شاگردان رانیری همراه بود تا جلوروسی با کسب سه امتیاز این دیدار، صدر جدول را از مورینیو و شاگردانش پس بگیرد.

در حال حاضر و با پایان یافتن دیدارهای هفته سی و چهارم سری آ، رم با 71 امتیاز در صدر جدول قراردارد. اینتر 70 امتیازی در رده دوم است و میلان با شکستی که امشب متحمل شد با 64 امتیاز عملا ، امیدی برای حضور در کورس قهرمانی نخواهد داشت.


پیروزی رئال برابر والنسیا

در لالیگای اسپانیا با پیروزی رئال مقابل میهمان قدرتمندشان، فاصله این تیم در صدر جدول با تیم کاتالان به 1 امتیاز رسید.
رئال مادرید موفق شد تا در آخرین دیدار یکشنبه شب هفته سی و سوم لالیگا، با نتیجه 0-2 مقابل میهمانش والنسیا به برتری دست بیابد. 

در حال حاضر و در حالی که تنها یک دیدار دیگر تا پایان رقابتهای این هفته لالیگا باقی مانده، بارسلونا با 84 امتیاز از 33 بازی خود در صدر است. رئال مادرید با 83 امتیاز رده دوم را به خود اختصاص داده و والنسیا با شکستی که یکشنبه شب متقبل شد، 59 امتیازی و در رده سوم است.


شکست عجيب آرسنال و چلسی در لیگ برتر انگلیس 

هفته سي و پنجم رقابت هاي فوتبال ليگ برتر انگليس با شکست عجيب آرسنال در مصاف با ويگان پيگيري شد.
در ادامه هفته سی و پنجم رقابتهای فوتبال لیگ برتر انگلیس عصریکشنبه ویگان آتلتیک پذیرای آرسنال بودکه موفق شد بازی باخته به ارسنال را با پیروزی 3 بر 2 جابجا کند و شکست اسفناکی را به تیم مدعی ارسنال تحمیل کند.

دربازیهای دیروز نیز تیم فوتبال چلسی دو بر یک نتیجه را به تیم تاتنهام هاتسپر واگذار کرد. 

در شهر آورد شهر منچستر نیز تیم فوتبال منچستر یونایتد با تک گل پل اسکولز که در دقیقه سوم وقت های تلف شده نیمه دوم به دست آمد از سد منچستر سیتی گذشت.

در سایر دیدارها نیز بلاکبرن روورز با نتیجه دو بر سه بازی را به اورتون واگذار کرد،تیم فوتبال ولوور همپتون واندررز در برابر فولام به تساوی بدون گل رسید،بولتون واندررز با نتیجه دو بر یک از سد استوک سیتی گذشت،دیدار تیم های فوتبال هال سیتی و بیرمنگام سیتی با تساوی بدون گل به پایان رسید و ساندرلند دو بر یک بارنلی را برد.

در جدول رده بندی این رقابت ها هم اکنون تیم فوتبال چلسی با 77 امتیاز همچنان صدر نشین است و تیم های فوتبال منچستر یونایتد با هفتاد و شش امتیاز و آرسنال با هفتاد و یک امتیاز به ترتیب در رده های دوم و سوم جای دارند.

تیم فوتبال پورتس موث نیز با پانزده امتیاز همچنان قعر نشین است.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین