کد خبر: ۹۷۹۱۷
تاریخ انتشار : ۳۱ فروردين ۱۳۸۹ - ۱۲:۵۲

محسن نریمان: دیدار با اشخاص نیاز به كسب اجازه از ائمه جمعه ندارد

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: محسن نریمان عضو فراكسیون خط امام(ره)مجلس در واكنش به موضع‌گیری امام جمعه بابل درخصوص ملاقات وی با میرحسین موسوی با بیان اینكه برای دیدار با اشخاص نیاز به اجازه ائمه جمعه نیست گفت: پرداختن به مسائل جناحی از سوی برخی ائمه جمعه زمینه اغتشاش و ناآرامی را فراهم می‌كند.

محسن نریمان با بیان اینكه برای دیدار با اشخاص نیاز به كسب اجازه از ائمه جمعه ندارد و به هیچ‌وجه در حوزه اختیارات ائمه جمعه نیست گفت: بعضی از ائمه جمعه محترم رفتار و صحبت‌هایی می‌كنند كه خارج از حوزه اختیارات آنها است و بهتر است به خود بیایند چراكه این رفتار بیانگر شكست‌های سیاسی آنها است و مطمئنا از طرف مقاماتی كه مسائل مربوط به ائمه جمعه را ارزیابی می‌كنند بی‌پاسخ نمی‌ماند.

وی با بیان اینكه آقای موسوی نخست‌وزیر منتخب حضرت امام (ره) است تصریح كرد: سوابق آقای موسوی به عنوان فردی لایق و كارآمد مشخص و روشن است و هیچ‌كس حق ندارد بدون اینكه قانونی در این رابطه وجود داشته باشد به موضع‌گیری علیه كسانی بپردازد كه با ایشان ملاقات داشته‌اند.

نماینده بابل در مجلس شورای اسلامی با بیان اینكه بهتر است ایشان (امام جمعه بابل) در كار نمایندگان مجلس دخالت نكنند گفت: نماینده‌ای كه 4 دوره با رای اكثریت نماینده قانونی مردم است به خوبی به قانون و مسائل آگاه است و می‌داند كه چكار باید بكند برعكس ایشان كه خارج از اختیارات خود و خارج از روابط و مقررات رفتار می‌كند.

نریمان با بیان اینكه پرداختن به مسائل جناحی از سوی برخی ائمه جمعه فقط زمینه اغتشاش و ناآرامی را فراهم می‌كند خاطر نشان كرد: اظهارات این آقایان برخلاف سخنان مقام معظم رهبری درخصوص جذب حداكثری و دفع حداقلی است و چرا آقایان این دیدارها را در راستای فرمایشات رهبری تحلیل نمی‌كنند.

وی بیا بیان اینكه ما نماینده مردم و در موضع قانون هستیم تاكید كرد: اگر ملاقات با اشخاص ممنوع بود مقام معظم رهبری و مقامات قضایی خیلی قاطع و روشن دستور می‌دادند كه حق دیدار با موسوی را ندارید، كما اینكه به جز نمایندگان اصلاح‌طلب مجلس كسان دیگری از جمله آقایان بروجردی و جلالی نیز با آقای موسوی دیدار داشته‌اند اما ایرادی به آنها گرفته نشد.

نریمان در پایان تاكید كرد: ایشان اگر خیلی جرات دارند نسبت به صحبت‌های پشت پرده و نامه‌نگاری‌های كسانی‌كه بی‌صبرانه و پرشتاب منتظر ملاقات با اوباما هستند موضع‌گیری كنند نه در مورد فرزند حضرت زهرا.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۲۱ - ۱۳۸۹/۰۱/۳۱
4
2
نریمان آقای امام جمعه چون دیدی متوجه نیستی که کارت اشتباه بوده تذکز داده غافل از اینکه تو خودتو به خواب زدی
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۲۲ - ۱۳۸۹/۰۱/۳۱
1
5
باسمه تعالي
نظر آقاي نريمان نظرحق ودرستي است بهتراست كه همگان حد واندازه خودرا بدانند آقاي موسوي ازافتخارات ايران عزيز است .قدر زر زرگرشناسد قدرگوهر گوهري.
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین