کد خبر: ۹۷۹۶۲
تاریخ انتشار : ۰۱ ارديبهشت ۱۳۸۹ - ۰۸:۳۰

شکست بارسلونا از اینتر

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب:تیم فوتبال بارسلونا مدعی نخست کسب عنوان قهرمانی رقابت های لیگ قهرمانان اروپا که به دلیل فعالیت آتشفشانی در ایسلند و بروز مشکلات پروازی مجبور شده بود با اتوبوس به شمال ایتالیا سفر کند مقابل تیم فوتبال اینتر میلان ایتالیا آن تیم همیشگی نبود.

به گزارش مهر بارسلونا در این دیدار از مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا در ورزشگاه سن سیرو میلان توسط پدریتو رودریگز در دقیقه 19 بازی دروازه تیم اینتر را گشود تا شاگردان گواردیولا با روحیه مضاعف بازی را ادامه دهند.

اما در ادامه یاران مورینیو فشار مضاعفی بر روی دروازه بارسلونا وارد کردند تا اینکه در دقیقه 30 وسلی اشنایدر دروازه بارسلونا را گشود تا دو تیم در نیمه اول با تساوی یک بر یک زمین مسابقه را ترک کنند.

تیم فوتبال اینتر در نیمه دوم خیلی سریع توسط مایکون ستاره برزیلی این تیم به گل دوم دست یافت. در ادامه در حالی که بارسلونا بر فشار خود روی دروازه اینتر افزوده بود باز هم یاران مورینیو در دقیقه 61 توسط میلیتو دروازه بارسلونا را گشودند.

با وجود حملات فراوان بارسلونا در 30 دقیقه پایانی این یاران مورینیو (آقای خاص) بودند که با درخشش سزار و لوسیو مانع از گلزنی یاران بارسلونا شدند تا در نهایت این مسابقه حساس در مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا با نتیجه سه بر یک به سود اینتر به پایان برسد و نتیجه ای خاص برای آقای خاص رقم بخورد.

دو تیم باید در انتظار دیدار برگشت در نیوکمپ بارسلونا باشند تا تکلیف یکی از فینالیستهای این دوره از لیگ قهرمانان اروپا مشخص شود. پویول از تیم بارسلونا و استانکوویچ از اینتر با اخطاری که در این دیدار گرفتند بازی برگشت را از دست دادند.

دیگر دیدار مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا امشب بین دو تیم فوتبال بایرن مونیخ و لیون فرانسه برگزار می شود.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین