کد خبر: ۹۸۰۴۲
تاریخ انتشار : ۰۲ ارديبهشت ۱۳۸۹ - ۱۵:۱۷

حذف پاداش آموزش‌ و پرورش برخي از استان‌هاي محروم

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب:  نماینده استان بوشهر در شورای‌عالی استانها گفت: در بخشنامه اخیر برخی از مناطق محروم از فهرست پرداخت پاداش مناطق محروم که سالیان متمادی پرداخت می‌شده ،حذف شده‌اند. 

ابراهیم مرادی با بیان این مطلب تاكيد كرد: استدلال آموزش و پرورش بر این است که نقاطی که شهرداری در آنجا مستقر است محروم نیستند و فقط روستاها و دهستانهای تابعه مشمول پاداش مناطق محروم هستند. 

او ادامه داد: فرهنگیان اظهار می‌دارند که پاداش مناطق محروم در این مناطق مربوط به سالهای قبل است و طبق بخشنامه اخیر مناطق آنها جزو این مناطق محسوب نمی‌شوند. 

عضو شورای‌عالی استانها تصریح کرد: فرهنگیان معترض می‌خواهند بدانند چگونه وزرات آموزش و پرورش می تواند استدلال كند که مناطق خدمت آنها آنچنان پیشرفت داشته که حتی از سالهای گذشته می‌بایست از فهرست مناطق محروم حذف شوند؟ 

مرادی گفت :در آستانه هفته معلم که تکریم شخصیت آموزگاران ضروری است و زمان امتحانات پایان سال تحصیلی نزدیک است و فرهنگیان نیازمند آرامش خاطر بیشتری هستند موضوعات این چنینی مطرح می‌شود. 

عضو کمیسیون فرهنگی اجتماعی شورای‌عالی استانها افزود: فرهنگیان اعلام مي‌كنند که روستاها با 4تا6 هزار نفر جمعیت تبدیل به شهر شده و با مشکلات فراوان از قبیل بهی با پیمانکاران و عدم پرداخت حقوق پرسنل مواج شده‌اند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین