کد خبر: ۹۸۱
تاریخ انتشار : ۱۲ بهمن ۱۳۸۳ - ۱۵:۲۳

پرونده حضور میر حسین موسوی بسته است

آفتاب‌‌نیوز : علي تاجرنيا، نماينده مجلس ششم با جدي بودن مبحث حضور موسوي در انتخابات، پرونده اين موضوع را بسته دانست و گفت: در نخستين روزهاي انتخاب كانديدا ازسوي اصلاح‌طلبان، مهندس ميرحسين موسوي يك كانديداي جدي بود، اما از آنجايي كه گذر زمان براي اصلاح‌طلبان يك موضوع منفي بود، اين گروه در همين جهت بدون اعلام عمومي يك فرصت زماني مشخص كرد و در همين دوره با مراجعه به ايشان از وي خواهش كرد تا حضور يابند و از آنجايي كه از تمامي گروه‌ها بر وي اجماع وجود داشت، اين يك كار مثبت بود، اما حتي در آخرين جلسه كه خاتمي با وي ديدار كرد، ايشان نپذيرفت و اصلاح‌طلبان نيز براي جلوگيري از فوت وقت دكتر مصطفي معين و مهدي كروبي را كانديدا كردند.

تاجرنيا طرح جديد اين مسأله را بي‌نتيجه دانست و افزود: با طرح دوباره اين موضوع اردوگاه اصلاح‌طلبان دچار اميدواري كاذب مي‌شود و از فعاليت جدي در عرصه انتخابات باز خواهد ماند، نتيجه اين بحث به هيچ‌عنوان به نفع اصلاح‌طلبان نيست و شايد طرح اين مسائل از نوعي نگاه خاص است كه براي اصلاح‌طلبان توفيقي نمي‌خواهد.

حسين انصاري‌راد، ديگر نماينده و رئيس كميسيون اصل نود مجلس ششم نيز با رد چنين مسأله‌اي گفت: از صحت و سقم اين موضوع اطلاعي ندارم، اما فكر نمي‌كنم كه مهندس موسوي باتوجه به ديدارهاي انجام شده، حاضر به شركت در انتخابات شود، من هيچ وجهي براي حضور وي نمي‌بينم.

فاطمه راكعي ديگر نماينده دورگذشته مجلس شوراي اسلامي نيز گفت: اصلاح‌طلبان در تلاشند تا يك چهره ملي را كه همه برآن اتفاق نظر دارند مطرح كنند و مهندس موسوي در زمره اين افراد است، قطعاً معين و تمامي كانديداهاي اصلاح‌طلبان در صورت حضور وي عرصه را به ايشان مي‌سپارند.

راكعي اين نظر را يك نظر شخصي دانست و ادامه داد: هدف همه اصلاح‌طلبان حضور دولت اصلاحات است و وفاق در اين جبهه مسأله اصلي است، اما من هنوز نسبت به اين مسأله خبر موثقي نيافته‌ام.

در همين حال برخي از چهره‌هاي سياسي نيز كه نمي‌خواستند نامشان فاش شود، چنين خبري را صحيح ندانستند و معتقدند مهندس موسوي در انتخابات شركت نخواهد كرد و اعلام چنين اخباري تنها فعاليت در اين مقوله را كند مي‌كند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین